Skip to main content

Set Ibu Hamil Shaklee adalah yang terbaik.

Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Siapa yang pernah mengamalkan Set Ibu hamil Shaklee? Best tak? Mesti la best sebab ianya dijamin BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI. Kalau ada yang kata tak berkesan tu,kena check semula,betul ke cara pengambilannya,konsisten ke tidak, ikut jadual ke tidak,minum air yang mencukupi atau tidak?...hiiihiii produk yang dijamin berkesan semestinya berkesan ok.

Ibu hamil
Set Ibu Hamil Shaklee
Manfaat dan kebaikan untuk ibu hamil
Set Ibu Hamil Shaklee

ESP perlu diambil oleh  ibu hamil kerana ESP adalah sumber protein terbaik.

Terbaik untuk ibu hamil
Set Ibu Hamil Shaklee

Set Ibu Hamil Shaklee  terdiri daripada :
  • ESP 
  • B Complex
  • Ostematrix
  • Vita-Lea
  • Omega Guard
  • Vita C 

ESP : 
  • Protein membantu pertumbuhan plasenta, uterus dan penghasilan susu ibu.
  • Membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi.
B Complex:
  • Lengkap 8 kumpulan vitamin B termasuk rumusan penting iaitu asid folik.
  • Asid folik sangat penting untuk pembinaan tulang dan bagi mengelakkan keacatan pada janin , mengurangkan risiko kecacatan saraf pada bayi khususnya 'spina bifida'.
Ostematrix :
  • Kalsium-Magnesium sangat penting untuk pembinaan sel, pertumbuhan gigi dan pembentukan tulang bayi.
Vita-Lea :
  • Multivitamin dan zat besi yang penting untuk pembinaan darah dan pembesaran janin.
  • Membantu menstabilkan bacaan HB darah ibu hamil.
Omega Guard :
  • minyak ikan tulin yang membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan.
  • Mengandungi DHA & EPA yang sangat penting untuk otak dan mata bayi.
Vitamin c :
  • meningkatkan sistem imun si ibu.

Bagi ibu-ibu hamil tak perlu rasa  ragu-ragu untuk mengambil vitamin shaklee,kerana ianya memang dijamin berkesan untuk ibu-ibu dan juga bayi ibu-ibu.

Testimoni ESP ibu hamil
Testimoni ESP Set Ibu hamil Shaklee

Jika ibu-ibu memerlukan sebarang cadangan dan nasihat atau ingin mendapatkan Set ibu Hamil Shaklee ni,jangan malu-malu atau segan-segan untuk hubungi saya ok. Saya sedia memberi yang terbaik untuk ibu-ibu semua.

pssttt: ESP bulan Oktober harga promo ya...sangat2 murah...masa yang sangat sesuai untuk dapatkannya.Nak tahu detail mengenai ESP sila ke SINI

COD untuk kawasan Bintulu,Niah & Bekenu.


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.


Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492
 Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.



Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...