Skip to main content

Percutian idaman saya...mungkin juga anda.

Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Bercerita mengenai percutian idaman saya,saya mempunyai impian untuk bercuti ke luar negara satu hari nanti..kalau boleh nak mengelilingi dunia membawa keluarga besar saya bersama-sama.Tiada yang mustahil pun..tapi kenalah kerja keras daripada sekarang, ya tak?


Saya menginginkan percutian seperti menaiki kapal cruise...dapat menikmati keindahan laut yang luas ciptaan Allah.

Naik Kapal Cruise...berjimba-jimba atas kapal

Saya juga sukakan percutian yang mendamaikan seperti ke kawasan alam semulajadi...betul-betul boleh relax....menghirup udara segar...mmmmm


Naik gajah..mesti anak-anak suka...boleh mendekatkan kita kepada keindahan alam dan mencintai keindahan alam serta menghargai alam sekitar.

Aktiviti bersama keluarga...bebas daripada gadget...hihiii
Percutian yang saya impikan adalh yang bebas daripada kesibukkan kotaraya,seperti masuk hutan.

Putera dan Puteri Raja pun masuk hutan...besttt
 Teringin juga bawa keluarga main salji..yihaaaa
Bawa keluarga main salji...meluncur...wowww


Saya juga mengimpikan percutian ke China,nak melawat Tembok Besar China.

Tembok Besar China
Tembok Besar China
Percutian idaman saya adalah yang mendamaikan dan berunsurkan alam sekitar.Tidak kiralah di dalam atau luar negara.
  
Percutian yang mendamaikan

Tiada yang mustahil untuk saya mendapatkan atau merealisaikan percutian idaman saya ini.Saya dah nampak cara dan jalan bagi merealisasikannya.Semestinya melalui bisnes Shaklee yang sedang saya usahakan sekarang ini.

Anda ada percutian idaman anda? Tidak mahu percutian idaman anda hanya tinggal impian? Jom kita sama-sam merealisasikan impian kita dengan Shaklee.


Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492
FB: zainah mukhtar
FB Page: zaizamrich vitashop

 Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.

Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...