Skip to main content

CoQHEALTH PLUS SHAKLEE

Untuk kesihatan jantung anda

Perbezaan shaklee yang menjadikan CoQHealth Shaklee unik:
  • Mengandungi campuran proprietari CoQ10 dan resveratrol, ramuan-ramuan yang membantu menjana jantung anda.
  • Bagi jantung-satu sistem penghantaran dengan menggunakan minyak zaitun
  • Semulajadi

Tahukah anda apa itu CoQ10?

CoQ10 adalah nutrien yang larut di dalam lemak, yang dihasilkan oleh tubuh dan wujud di dalam semua sel-sel. Konsentrasi yang tinggi nutrien ini ditemui di dalam organ yang bekerja keras dan memerlukan tenaga selular yang tinggi untuk berfungsi, seperti jantung,hati,buah pinggang dan pankreas.

CoQ10 adalah penting bagi bertrilion sel-sel di dalam tubuh yang perlu menghasilkan tenaga mereka sendiri untuk terus hidup. Untuk menghasilkan tenaga, sel akan membakar gula dan lemak yang datang dari makanan yang kita makan. Nutrien-nutrien ini akan dipecahkan dan diangkut melalui laluan penghasilan-tenaga yang memerlukan CoQ10.Proses penghasilan tenaga ini diulangi beribu-ribu kali setiap saat untuk menjana denyutan jantung dan organ-organ tubuh yang lain,yang memerlukan aliran tenaga yang berterusan. tanpa CoQ10,sel-sel tidak akan mampu menghasilkan tenaga dan organ-organ tidak akan dapat berfungsi dengan betul.

CoQ10 juga dikenali untuk aktiviti antioksidannya yang ampuh, untuk melindungi membran sel daripada radikal bebas. Sebagai antioksidan CoQ10 juga membantu arteri-arteri dari oksidasi tindakan LDL (kolestrol jahat). Ini sangat penting untuk menggalakkan fungsi salur darah,terutamanya yang mengangkut darah ke organ jantung.

Siapa yang perlu mengambil CoQHealth?
  • Dewasa sihat yang berumur 18 tahun ke atas yang prihatin tentang fungsi jantung dan kesihatan arteri mereka.
  • Dewasa lelaki dan wanita yang mengambil perubatan yang mungkin mengurangkan tahap Coq10 di dalam darah mereka.
  • Wanita hamil atau mereka yang mengambil ubatan untuk mencairkan darah perlu mendapat nasihat doktor terlebih dahulu.

Kesihatan jantung


DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.


Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya



Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492
FB: zainah mukhtar
FB Page: zaizamrich vitashop
 Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.
Cod Bintulu, Niah & Bekenu.
Pos ke seluruh Malaysia.

Comments

  1. kmk pun suka coq tok...tips kurangkan debar sebelum berik speeh depan rame orang..kmk akan ambik 2 bj coq dgn 2bj b complex..selalu mmg hilang nervous lah....lancar jak :)

    keep writing zainah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah bagus ni..boleh la kmk cuba tips yang mama bagi ni.kmk nang ada masalah nervous dan cepat panik.sekarang kmk memang amalkan ambil b complex setiap hari.tq mama for sharing.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...