Skip to main content

Pengedar Shaklee Bintulu : Testimoni.... Ostematrix pilhan saya!


Assalamualaikum dan salam ceria semua.
Kali ni nak share testimoni Ostematrix.Testimoni daripada saya sendiri.Manfaat dan kelebihan ostematrix kepada saya.


Ostematrix Shaklee


Kalau ditanya apakah vitamin shaklee pilihan saya atau kegemaran saya,saya akan katakan bahawa Ostematrix adalah pilihan saya.Sebelum saya serius menjadi seorang pengedar shaklee,saya sendiri terlebih dahulu mengamalkan mengambil vitamin atau supplement daripada shaklee. Malah seluruh ahli keluarga saya telah mengamalkannya dan kami sangat berpuashati dengan keberkesannya.Kami suka kiranya manfaat dan kebaikan ini dinikmati oleh lebih ramai orang di luar sana.Ostematrix adalah antara vitamin pertama yang saya ambil.Saya ambil ostematrix untuk sakit-sakit  tumit dan lenguh betis.

Saya mengambil Ostematrix bersama-sama dengan ESP untuk kesan yang lebih cepat dan lebih kebabom...hihiiii


Kapsul Ostematrix Shaklee senang ditelan 


Jadinya saya selepas mencuba sendiri dan berpuas hati dengan kesanya,saya mengambil keputusan untuk menjadi Pengedar Shaklee Bintulu yang akan membantu anda untuk mendapatkan produk yang dijamin SELAMAT,BERKESAN & SEMULAJADI. Sehingga kini, saya dan keluarga masih mengamalkannya.Kami sukakanya dan kami perlukannya untuk kesihatan kami semua.
Saya sendiri masih amalkan Ostematrix Shaklee setiap malam sebelum tidur. Pengambilan 4 biji Ostematrix Shaklee setiap hari adalah mencukupi untuk keperluan kalsium oleh tubuh badan kita. Bagi saya pula, saya mendapat tidur yang lebih tenang dan nyenyak, walaupun kadangkala tidur lewat malam dan bangun awal  pagi.

Manfaat Ostematrix Shaklee


Tahukah anda kenapa saya suka Ostematrix?

Saya sukakan vitamin Ostematrix sebab ianya  membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi saya. Saya dulu memang menyusu badan ke empat-empat anak saya, banyak dah hilang kalsium masa menyusu badan tu...jadi kena topup balik dengan Ostematrix ni.Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Tablet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

sakit tumit kaki


Sakit-sakit tumit dan lenguh-lenguh kaki serta kebas-kebas tangan saya hilang sejak saya ambil ostematrix ni.Alhamdulillah.Kalau sebelum ambil ostematrix, suamilah yang jadi tukang urut malam-malam.Kalau tak diurut tak dapat tidur...seksanya rasa masa tu...kadang-kadang sampai menangis la juga sebab sakit sangat....itu dulu ok...sekarang dah ok.Alhamdulillah.

Ostematrix juga sangat berkesan untuk mengatasi masalah migrain, sengugut, sembelit,Kejang otot,PMS, gout dan sakit sendi. Malah ostematrix sangat bagus untuk ibu-ibu yang sedang dalam pantang serta menyusukan bayi

Untuk hasil terbaik Ostematrix lebih berkesan jika digandingkan dengan vitamin yang lain seperti ESP, GLA, AJHT, Omega Guard dan lain-lain, mengikut keperluan setiap individu.

Manfaat Ostematrix Shaklee 

Saya sangat gembira! Selain itu,bonus yang saya dapat dengan mengamalkan Ostematrix ni adalah apabila proses ‘pembuangan’ juga berjalan lancar tanpa tersekat-sekat lagi! Lagi la saya suka...sejak tu la saya dan Ostematrix berpisah tiada....hahahaa
Kepada anda yang belum mencuba Ostematrix Shaklee, terutamanya mereka yang susah untuk meminum susu macam saya, saya sarankan anda mengambilnya hari ini juga! InsyaAllah anda juga pasti akan menggemarinya seperti saya juga! Banyak kebaikan dan kelebihan ostematrix pada kita semua.
Kalau nak ceritakan mengenai kebaikan dan kelebihan Ostematrix ini sangatlah banyak. Anda boleh baca  SINI untuk lebih detail mengenai Ostematrix.
Semoga perkongsian saya ini memberi manfaat pada anda. Jika anda  sedang mengalami masalah seperti saya, selalu sakit2 kaki dan tumit,pernah menyusu badan atau sedang menyusu badan, cepat2 lah ambil Ostematrix...jangan tunggu sampai anda dah mengalami osteoporosis baru nak ambil ostematrix,waktu tu mungkin dah terlewat. Jadi sekaranglah masanya anda mula ambil atau makan Ostematrix Shaklee.
Hubungi saya Pengedar Shaklee Bintulu jika anda berminat untuk dapatkan sebotol Ostematrix hari ini juga!

pssttt...ESP bulan ni tengah promo...harga sangat murah.Sangat sesuai jika diambil bersama-sama Ostematrix.
DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

 
Pengedar Shaklee Bintulu Pilihan Anda


Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492
 Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.


Comments

Popular posts from this blog

Vivix buatkan kitaran haid kembali normal dan cyst mengecut

Wanita dan masalah haid tidak dapat dipisahkan. Wanita yang mengalamai kedatangan haid secara normal setiapa bulan adalah sangat beruntung dan dikategorikan sebagai wanita normal. Namun, ada juga wanita-wanita di luar sana yang mengalami kedatangan haid yang tidak normal atau tidak teratur. Keadaan seperti ini boleh mengundang pelbagai masalah kesihatan dan juga masalah kesuburan dan peluang untuk mendapat cahayamata bagi sesetengahnya. Tahukah anda yang pengambilan suplemen vivix dapat membantu anda yang mengalami masalah kedatangan haid yang tidak teratur ni. Saya suka nak kongsikan pengalaman seorang rakan saya yang mengalami masalah haid tidak teratur yang telah mencuba vivix sebagai ikhtiar beliau. Baca artikel asal di Supermomshakleestory [ MASALAH HAID TIDAK TERATUR HILANG DENGAN VITAMIN SHAKLEE ] . Assalamualaikum. Nama saya Rozila bt Ramli,berumur 32 tahun & saya adalah pengguna tegar produk Shaklee. Bermacam-macam produk Shaklee

SERIMUKA PANDAN

Serimuka Pandan Kuih talam serimuka pandan yang sedap ni resepi daripada Chef Asma.Saya panjangkan pula di sini. Saya memang pengemar kuih talam serimuka ni,anak-anak pun suka,lagi la bersemangat nak buat. Potong kecil2 senang nak makan. Resepi Talam Seri Muka Sumber: Chef Asma Dr Dapur: Damai Qalbu (Loyang 10x10x2") Bahan Lapisan Bawah: 500 gm beras pulut 250ml santan pekat (asal 300ml) 250 ml air (asal 300 ml) 1 1/2 sudu teh garam halus (asal 2 sudu besar) Cara: 1.Rendamkan pulut sekurang-kurangnya 4 jam.(pulut susu rendam 1 jam) 2.Basuh bersih dan toskan sehingga air kering. 3.Masukkan dalam loyang yang tidak berlubang dan kemudian masukkan santan pekat, air dan garam.Kacau rata dan kemudian kukus selama 30 minit. 4.Apabila pulut sudah masak, angkat dan gaul sehingga sebati. 5.Masukkan dalam loyang dan tekan padat. 6.Sapukan sedikit bancuhan lapisan atas.(adunan pandan) Bahan Lapisan Atas: Bahan A 250 gm gula kastor/

Set Kencing Tak Lawas Shaklee pilihan bijak!

Kencing Tak Lawas Kencing tidak lawas atau  dikenali sebagai Inkontinens Urinari (UI- urinary incontinence). Ia adalah dianggap normal bagi sesetengah orang oleh kerana mereka beranggapan ini bukanlah merupakan suatu penyakit. Memang benar, ia bukanlah suatu penyakit, tetapi ia merupakan tanda-tanda awal kepada suatu penyakit jika dibiarkan berlanjutan dan akan terus mengganggu gugat kesihatan dan kehidupan seseorang di kemudian hari nanti. H akikatnya sesiapa saja pernah mengalami pengalaman ini sekurang-kurangnya sekali seumur hidup tidak kira berapa pun usia mereka. Tanda-tanda penyakit kencing tak lawas Sakit di kemaluan bila hendak buang air kecil. Kerap terasa nak kencing tapi rasa tak puas kencing Air kencing terasa panas dan berasa pedih bila keluar Tak dapat tahan kencing. Tapi bila dah kencing rasa nak kencing lagi. Kesan daripada penyakit kencing tak lawas 1. Sakit di kemaluan bila hendak buang air kecil. 2. Kerap terasa nak kencing tapi rasa tak puas kencin