Skip to main content

Never give up!

Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Saya suka benar dengan ayat ni NEVER GIVE UP. Bagi saya ayat ni memberi satu aura yang sangat besar pada saya. Sebab ayat ni jugaklah saya masih setia meneruskan bisnes Shaklee ni....hihihii

kejayaan ada dihadapan
Gambar yang sangat saya suka..bila rasa down terus teringat gambar ni.
Terus bersemangat semula.
Sejak saya mula pandai berimpian besar...saya lagi bersemangat dan ayat NEVER GIVE UP sentiasa dihati. Saya nak impian saya tercapai jadi saya tak boleh berputus asa jika menghadapi masa-masa sukar atau rasa down. Bak kata sifu saya up and down dalam bisnes sentiasa ada,just never give up,keep moving.

Ada impian,tapi impian tinggal impian jika tidak diusahakan.
 Suka juga dengan gambar kat bawah ni.Lihat saja pada katak tu,dah dalam mulut burung bangau,tapi tak putus asa,sempat lagi ia mencekik leher si burung bangau. Itulah aura NEVER GIVE UP macam saya katakan.

Si katak dah separuh nyawa,tapi tak berputus asa,sempat mencekik
si bangau pada saat2 akhir dengan harapan boleh terlepas.
Saya tak akan berputus asa, sebab saya tahu apa yang saya mahukan dalam hidup.Walaupun jalan yang akan saya tempuhi dalam bisnes shaklee penuh onak dan duri dan hasilnya mungkin lambat tapi jika saya berhenti sekarang saya pasti akan menyesal.

NEVER GIVE UP!

NEVER GIVE UP kerana keluarga tercinta.Impian saya untuk mereka sangat besar.

Never Give Up demi keluarga tercinta.






Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...