Skip to main content

Mudahnya buat bisnes shaklee...

Assalamualikum dan salam ceria semua.

Ramai yang suka buat kerja yang senang dan mudah bukan? Tapi nak pulangan yang lumayan... Termasuklah saya,nak buat bisnes tapi nak duduk rumah je.,tak nak keluar selalu atau keluar pagi balik petang...tak serasi atau sebenarnya memang dah selesa duk rumah je..hahahaaa...Mudahnya buat bisnes shaklee ni,semudah abcde....duk rumah je...dah nama pun bisnes secara online kan...

Bersama dengan Master Azrin
Event di Miri pada bulan Mei 2014 bersama Master Azrin

Saya memang dah lama berhajat nak buat bisnes online ni...selalu gak jengok-jengok blog dan fb peniaga-peniaga yang nak cari agen dropship. Tapi bila dah tanya dan difikirkan rasa macam tak berkenan je...hehehe...hinggalah saya jumpa Shaklee. Buat bisnes shaklee ni best,selain dapat bonus,boleh juga tolong orang yang nak dapatkan suplement yang SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI untuk meningkatkan tahap kesihatan mereka.Kiranya 2 dalam 1 la...dapat bonus dan dapat tolong orang....memang terlajakk besttt.

Buat bisnes shaklee ni kita perlukan ilmu mengenai produk supaya senang kita nak bagi nasihat dan cadangan pada bakal pelanggan kita nanti. Sebagai pengedar perlunya ilmu yang mantap di dada. Kat mana nak cari ilmu mengenai produk ni? Kena pergi kelas ke? Kena keluar malam-malam ke?Adoiii...main keluar malam-malam ni yang tak best ni...saya pun tak suka apa lagi anda...hihihiii

Antara kelas-kelas melalui webinar yang telah saya ikuti :












Seperti yang saya katakan mudahnya buat bisnes shaklee ni...secara online je pun.boleh juga buat secara offline,ikut keselesaan masing-masing la. Saya offline memang out buat masa ni,saya tak pandai nak promote depan-depan,lidah jadi kelu seribu bahasa,mungkin suatu hari nanti, insyaallah boleh.

Saya cari ilmu mengenai produk melalui pembacaan daripada buku serta secara online dan juga telipon...wasapp dan sebagainya.

Kelas webinar melalui telipon...kelas Blog bersama sifu2 blog yang hebat.


Melalui online saya menghadiri webinar, banyak webinar yang dibuat oleh upline-upline dalam group saya dari masa ke masa. Saya hanya perlu ada talian internet di rumah serta laptop atau telipon sahaja.


Tetapi banyak juga kelas-kelas secara offline yang dibuat oleh para upline kami serta daripada pihak syarikat Shaklee sendiri. Tinggal kita nak pergi atau tidak sahaja...nak lebih ilmu, boleh hadir dua-dua kelas secara iffline mahupun online.Saya yang berada di Bintulu,kelas secara offline agak terhad,tapi kelas webinar saya akan cuba untuk sentiasa ikut.Ilmu perlu sentiasa diupdate dan di topup sentiasa.

Kelas santai2 bersama sideline dan upline kesayanganku...Dr Najihah

Inilah yang saya suka dengan bisnes shaklee ni...kalau ke majlis-majlis yang dianjurkan oleh syarikat shaklee,kami semua boleh bawa anak-anak sekali,tak ada larangan untuk tak boleh bawa anak-anak kecik. Shaklee ni adalah bisnes famili...kami sebagai ibu sangat-sangat enjoy buat bisnes ni...boleh sentiasa berdampingan dengan anak-anak. we love it!


Kalau anda inginkan bisnes yang mudah dan senang tetapi pada masa yang sama boleh buat income,janga malu-malu untuk hubungi saya dan tanya saya ok. Kalau anda tak tanya anda tidak akan tahu sama ada anda boleh buat atau tidak...percayalah.


Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Bintulu.

COD Bintulu,Niah & bekenu
Pengedar Shaklee pilihan ramai.




Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...