Skip to main content

Pengedar Shaklee Bintulu Pilihan Anda

Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Apa khabar semua? 
Harap semuanya sihat2 belaka...ke ada yang tengah mabuk sebab makan banyak daging korban?..hihiii
Jangan makan banyak2 tau,
terutama yang ada penyakit darah tinggi,kolestrol tinggi,
ianya boleh memudaratkan kesihatan anda.Kalau dah makan daging banyak2 jangan lupa ambil Omega & Lecithin untuk buang lemak2 dan kolesrtol yang berlebihan tu ya.

Baiklah saya nak cerita dan bagitahu pada yang belum tahu bahawasanya saya adalah PENGEDAR SHAKLEE BINTULU pilihan anda...sebab apa saya pilihan anda? Sebab saya sedia untuk membuat penghantaran ke depan pintu rumah anda jika anda membeli dengan saya,terutamanya yang berada sekitar Bintulu,Niah dan Bekenu.Bagi anda yang di Bintulu, penghantaran boleh dilakukan setiap hari,manakala untuk yang berada di Niah dan Bekenu penghantaran terus kepada anda adalah secara berkala ataupun 2 minggu sekali,sebab saya akan balik ke rumah mentua saya di Kg padang setiap 2 minggu sekali.Anda boleh menjimatkan kos posJika anda mahu cepat,saya boleh pos menggunakan bas ataupun poslaju tidak ada masalah.

Kepada yang berada di luar Bintulu pula, saya akan membuat penghantaran melalui Pos.Samaada dengan bas mahupun poslaju ke seluruh Sarawak dan juga ke seluruh Malaysia juga di mana jua anda berada.

Pengedar Shaklee Bintulu Pilihan Anda


Pengedar Shaklee Bintulu pilihan anda ini juga sedia untuk memberi KHIDMAT SEBELUM DAN SELEPAS JUALAN mengenai tatacara dan juga khidmat nasihat berkaitan produk yang anda beli sehingga diperlukan.

Anda boleh menghubungi Pengedar Shaklee Bintulu pilihan anda ni bagi mendapatkan produk2 Shaklee bila2 masa sahaja dan stok sentiasa ready untuk anda,insyaallah.

Jangan malu dan segan ok.
Produk Shaklee dijamin BERKESAN, SELAMAT & SEMULAJADI.




Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492


 Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.

COD: BINTULU,NIAH & BEKENU


Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...