Skip to main content

Aneka resepi ESP Shaklee

Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Kali ni nak share beberapa resepi ESP atau aneka resepi ESP. Killer produk Shaklee yang digilai ramai. Mempunyai pelbagai khasiat dan kebaikan pada kita semua.

mempunyai pelbagai khasiat pada kesihatan anda.
ESP Shaklee

Ada yang masih tidak tahu yang ESP ni boleh dipelbagaikan cara pengambilannya.Selain dibancuh begitu sahaja dengan air kosong yang sejuk atau suam,ianya boleh digandingkan dengan pelbagai minuman yang lain juga.


Jika anda tidak suka minum begitu sahaja bersama air kosong, anda jangan pula buang ESP ni. Ada orang tak suka minum macam tu je...last-last dia stop tak nak dah teruskan minum,sangatlah rugi.Anda cuba dahulu dengan resepi yang akan saya kongsikan nanti.

Bagi saya sendiri saya suka minum ESP yang suam...dicampur bersama milo atau meal shakes atau kolagen Shaklee.

1 Sudu Besar ESP dicampur 1 sudu Besar meal Shakes dan air suam....just shake3

aneka resepi yang sedap dan lazat
2 sudu besar milo campur 1 sudu besar ESP dan air suam...shakes3

Secara asasnya,satu sudu besar ESP dibancuh bersama satu gelas besar air suam. Tapi tak terhad cara tu je.. kerana anda boleh cuba resipi2 di bawah.. ikut selera sendiri...boleh dipelbagaikan.



  • ESP + plain water (suam/sejuk)
  • ESP + Fresh Milk
  • ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP...boleh add on almond or fruits.bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  • ESP + susu tepung (any brand)
  • ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  • ESP + Nesvita 3in1
  • ESP + jus twister tropicana
  • ESP + Yogurt drink
  • ESP + Ribena
  • ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  • ESP + Milo/Horlicks
  • ESP + sirap bandung
  • ESP + fresh milk + oat+serbuk koko+madu (ni resipi Dr Muhaya)
  • ESP + Milo + SCP (awet muda sokmo)

Minuman ESP ni sesuai utk seisi keluarga..UNTUK:

1. Orang yang ingin kekal sihat..
2. Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.
3. Kanak-kanak bersekolah
4. Ibu-ibu mengandung dan menyusu anak
5. Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan
6. Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada selera makan, gastrik,
7. Ahli sukan dan bina badan
8. Soya Protein ini adalah untuk semua orang yang ingin membina dan mengekalkan badan yang sihat …dan yang inginkan kulit yang cantik.


Nak tahu apa lagi kebaikan dan kelebihan ESP ni? jom tengok SINI

promosi bulan Oktober 2014

Nak dapatkan ESP? Bulan ni ESP ada harga promo yang sangat2 murah daripada harga biasa tau...jom la dapatkan satu hari ni jugak!

nak beli sendiri?Klik kat gambar ni je.Enjoy ur self.



Hubungi saya pengedar Shaklee pilihan anda!

Pn. Zainah Mukhtar
019-2598492

Pengedar Sah Shaklee Bintulu.

COD Bintulu,Niah dan Bekenu.
Poslaju ke seluruh MAlaysia serta di mana jua anda berada.

COD Bintulu,Niah & Bekenu







Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...