Skip to main content

Meal Shakes Shaklee : Untuk anak-anak saya semestinya yang terbaik sahaja.


Saya memilih Meal Shakes Shaklee sebagai makanan tambahan untuk anak-anak kerana saya mahu anak-anak saya sihat dan cergas serta cerdas sentiasa.Meal Shakes memberikan segala yang saya inginkan untuk kebaikan anak-anak saya.

multivitamin lengkap
Pilihan bijak ibu-ibu di Malaysia

Kenapa saya pilih Meal Shakes Shaklee ni?

Antara sebabnya adalah kerana:
  1. Membekalkan 19 dengan vitamin dan mineral perlu untuk tumbesaran yang normal
  2.  Menambah selera makan anak - memang selera anak2 saya bertambah,tengok aje badan Yaya,dah bulat...hihii
  3. Anak tak mudah kerap jatuh sakit - anak2 saya jarang demam,batuk atau selsema.
  4.  Membekalkan tenaga tambahan terutama bagi anak-anak yang berpuasa
  5.  Mengatasi masalah sembelit kanak - sekarang anak2 saya bebas sembelit
  6.  Sebagai cara untuk menambah berat badan anak - macam Yaya si bulat.
  7.  Kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin dan protein untuk perkembangan tulang yang sihat
  8.  Meal Shake Shaklee sangat mudah diberi kepada anak-anak kerana boleh dibancuh dengan susu formula kerana rasa french vanilla dan teksturnya seperti susu tepung - untuk Yaya memang saya campur dalam susu dia.
  9.  Meal Shake rendah lemak dan glisemik jadi anak anda tidak akan jadi obesiti - Yaya bulat tapi tak obesiti.
  10. Sesuai untuk anak-anak yang obesiti kerana beri rasa kenyang yang lama
  11.  Meal shake merupakan makanan untuk otak yang bijak juga kerana mengandungi kolina, kalsium dan protein - anak2 saya memang petah bercakap,pelajaran pun alhamdulillah sangat memberangsangkan. 
Saya memang sangat cerewet kalau bab nak ambil suplemen ni,apalagi kalau nak berikan pada anak-anak.Saya nak yang terbaik dan yang dijamin selamat serta berkesan untuk mereka.

Bukan hanya Meal Shakes,saya juga berikan anak2 saya
  Omega Guard dan Chewable Vita C..lengkap dan terbaik.


terbaik untuk anak-anak
Meal Shakes wajib untuk anak saya yang kat asrama.




Lebih detail mengenai Meal Shakes di SINI dan SINI

Anda bagaimana?Apa yang anda berikan pada anak2 anda? Nak jugak bagi Meal Shakes kepada anak-anak anda?

Jika anda nak berikan yang terbaik macam saya ni,bolehlah hubungi saya segera.

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

Pengedar pilihan ramai rakyat Malaysia


Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492
FB: zainah mukhtar
FB Page: zaizamrich vitashop
Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.

COD Bintulu, Niah & Bekenu


Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...