Skip to main content

Cara atasi senggugut yang teruk

Saya nak kongsikan cara nak atasi masalah senggugut yang teruk kepada semua wanita-wanita di luar sana yang masih lagi mengalaminya sejak sekian lama..Kadangkala ada yang sampai berguling2,ambil mc,bertungku bagai,masih juga tak dapat hilang senggugut tu.Bulan depan kena lagi..huhuu

period pain

Atasi masalah senggugut teruk dengan suplemen Shaklee.

Ianya mudah,selamat,berkesan dan semulajadi.

Bagaimana suplemen2 ini membantu mengurangkan dan menghilangkan kesakitan akibat senggugut atau period pain?

GLA Complex Shaklee:

  • GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Fungsi utama GLA adalah untuk menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan.
  • Asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. GLA ni memang sesuai untuk mereka yang hadapi senggugut, haid tidak teratur dan mereka yang menopous.

Ostematrix Shaklee:

  • OsteMatrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Nutrien ini bekerja bersama untuk membantu relaksasi otot. Kalsium penting untuk mengekalkan nada otot semasa haid.
  •  Vitamin D juga membantu untuk mengurangkan keradangan. Adalah dipercayai bahawa keradangan semasa haid boleh membawa bukan hanya kepada masalah kembung, tetapi juga kesakitan teruk semasa haid. 


Baca apa kata pengguna GLA dan Ostematrix yang dah berjaya mengatasi period pain mereka.






Saya alhamdulillah tak ada masalah senggugut ni.Cuma kadangkala ada rasa sakit-sakit atau lenguh-lenguh kat bahagian pinggang.Sejak mengamalkan GLA Complex Shaklee,dah tak rasa lenguh-lenguh dah, sedar-sedar dah bocor,hihiii.

Amacam? Dah tahu cara nak atasi masalah senggugut yang menghantui anda sekian lama,jangan lagi tunggu lama2,bertindaklah sekarang dengan mendapatkan Set Senggugut ini dengan saya.Atau anda rela diri anda menahan kesakitan dan kesengsaraan daripada mencuba suplemen hebat ini...terpulang pada anda.

Jika berminat, sila hubungi saya segera!

Zainah Mukhtar (ID 1137968)
Page: zaizamrich Vitashop 

No Telephone: 019-2598492

Email: zaizam2014@gmail.com
COD : Bintulu, Niah & Bekenu.
Poslaju ke seluruh Malaysia.




Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...