Skip to main content

Omega Guard Shaklee: Beruntung la sesiapa yang mengamalkannya

Assalamualaikum dan salam ceria  pada semua pembaca yang dihormati.

Kali ni saya nak war-warkan juga mengenai promo TWIN PACK OMEGA GUARD SHAKLEE BUY 6 FREE 1 dan juga BUY 2 dapat 5% diskaun.Best sangat,banyak dapat jimat tau.


promo bulan november

Beruntung la sesiapa yang mengamalkan Omega Guard ni.Dah la banyak kebaikan dan manfaat pada kesihatan,bulan ni pulak ada harga promo.Untung untung.... Nak tahu banyak lagi kebaikan omega guard shaklee? sila baca kat SINI .

Kenapa kita kena amalkan atau makan minyak ikan ni?

Terdapat kajian yang menunjukkan bahawa apabila seseorang itu mempunyai tahap asid lemak omega 3 yang rendah,mereka lebih mudah untuk mendapat masalah ingatan dan dikatakan otak mereka lebih cepat tua berbanding dengan usia.
Selalu kita kata,muka nampak muda berbanding usia,atau nampak tua berbanding usia,jarang kita kaitkan dengan otak kan,sebab otak kita tak nampak..hihiii

Tak boleh dinafikan lagi bahawa asid lemak omega 3 sangat penting untuk kesihatan kita. Akan tetapi,tahukah anda bahawa badan kita tidak boleh menghasilkan sendiri omega 3 ni. Oleh sebab itu, kita perlu mendapatkan bekalan omega 3 melalui sumber makanan dalam diet pemakanan seharian kita.

Ada 2 jenis asid lemak omega 3 yang utama :-
  1. Rantai panjang omega 3 asid lemak yang terdiri daripada EPA dan DHA. Senang didapati dalam ikan dan kerang-kerangan.
  2. Rantai pendek omega 3 asid lemak yang terdiri daripada ALA.Banyak dalam tumbuh-tumbuhan seperti flaxseed.
EPA ialah asid eicosapentaenoic
DHA ialah asid docosahexaenoic
ALA ialah alfa-linolenik asid

EPA dan DHA adalah kandungan utama dalam Omega Guard.

Asid lemak omega ALA walaupun ianya bermanfaat,akan tetapi ianya mempunyai manfaat kesihatan yang kurang kuat berbanding dengan EPA dan DHA.

Diketahui umum bahawa, minyak ikan dapat merendahkan trislycerida dan tahap kolestrol dalam darah,membantu juga merendahkan tekanan darah tinggi,ianya juga membantu menghalang pembekuan darah dan boleh mengelakkan kejadian kematian mengejut akibat serangan jantung.Minyak ikan juga dapat membantu mencegah kanser.

Beruntung kan pada sesiapa yang sedang mengamalkan omega guard ni,apalagi jika Omega Guard Shaklee yang sememangnya dijamin SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Perbezaan Omega Guard Shaklee :

OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.



Minyak Ikan Terbaik Di Dunia:

Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

Omega Guard Shaklee


Bulan ni,November adalah masa yang sangat sesuai jika anda nak tambah stok omega guard anda,bolehlah hubungi saya pada bila-bila masa sahaja.Juga kepada yang baru nak mencuba omega guard,saya sarankan anda cubalah amalkan Omega Guard Shaklee ni.Jika anda beli dengan saya, saya bagi khidmat konsultasi percuma dan istimewa untuk anda,selagi diperlukanlah.

Jika anda nak beli sendiri tanpa menghubungi saya pun boleh,cuma klik kat gambar di bawah ni sahaja,tiada masalah.Pastikan anda mempunyai kad kredit atau kad debit sahaja,dah boleh shopping omega guard ni.


Jika nak beli terus dengan saya,hubungi saya, Pn Zainah ditalian 019-2598492. Saya boleh membuat penghantaran terus kepada anda yang tinggal dikawasan Bintulu, juga poslaju ke seluruh Malaysia.



DISCLAIMER:

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.



Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492
FB: zainah mukhtar
FB Page: zaizamrich vitashop
 Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.
COD Bintulu, Niah & Bekenu



Comments

Popular posts from this blog

Vivix buatkan kitaran haid kembali normal dan cyst mengecut

Wanita dan masalah haid tidak dapat dipisahkan. Wanita yang mengalamai kedatangan haid secara normal setiapa bulan adalah sangat beruntung dan dikategorikan sebagai wanita normal. Namun, ada juga wanita-wanita di luar sana yang mengalami kedatangan haid yang tidak normal atau tidak teratur. Keadaan seperti ini boleh mengundang pelbagai masalah kesihatan dan juga masalah kesuburan dan peluang untuk mendapat cahayamata bagi sesetengahnya. Tahukah anda yang pengambilan suplemen vivix dapat membantu anda yang mengalami masalah kedatangan haid yang tidak teratur ni. Saya suka nak kongsikan pengalaman seorang rakan saya yang mengalami masalah haid tidak teratur yang telah mencuba vivix sebagai ikhtiar beliau. Baca artikel asal di Supermomshakleestory [ MASALAH HAID TIDAK TERATUR HILANG DENGAN VITAMIN SHAKLEE ] . Assalamualaikum. Nama saya Rozila bt Ramli,berumur 32 tahun & saya adalah pengguna tegar produk Shaklee. Bermacam-macam produk Shaklee

SERIMUKA PANDAN

Serimuka Pandan Kuih talam serimuka pandan yang sedap ni resepi daripada Chef Asma.Saya panjangkan pula di sini. Saya memang pengemar kuih talam serimuka ni,anak-anak pun suka,lagi la bersemangat nak buat. Potong kecil2 senang nak makan. Resepi Talam Seri Muka Sumber: Chef Asma Dr Dapur: Damai Qalbu (Loyang 10x10x2") Bahan Lapisan Bawah: 500 gm beras pulut 250ml santan pekat (asal 300ml) 250 ml air (asal 300 ml) 1 1/2 sudu teh garam halus (asal 2 sudu besar) Cara: 1.Rendamkan pulut sekurang-kurangnya 4 jam.(pulut susu rendam 1 jam) 2.Basuh bersih dan toskan sehingga air kering. 3.Masukkan dalam loyang yang tidak berlubang dan kemudian masukkan santan pekat, air dan garam.Kacau rata dan kemudian kukus selama 30 minit. 4.Apabila pulut sudah masak, angkat dan gaul sehingga sebati. 5.Masukkan dalam loyang dan tekan padat. 6.Sapukan sedikit bancuhan lapisan atas.(adunan pandan) Bahan Lapisan Atas: Bahan A 250 gm gula kastor/

Set Kencing Tak Lawas Shaklee pilihan bijak!

Kencing Tak Lawas Kencing tidak lawas atau  dikenali sebagai Inkontinens Urinari (UI- urinary incontinence). Ia adalah dianggap normal bagi sesetengah orang oleh kerana mereka beranggapan ini bukanlah merupakan suatu penyakit. Memang benar, ia bukanlah suatu penyakit, tetapi ia merupakan tanda-tanda awal kepada suatu penyakit jika dibiarkan berlanjutan dan akan terus mengganggu gugat kesihatan dan kehidupan seseorang di kemudian hari nanti. H akikatnya sesiapa saja pernah mengalami pengalaman ini sekurang-kurangnya sekali seumur hidup tidak kira berapa pun usia mereka. Tanda-tanda penyakit kencing tak lawas Sakit di kemaluan bila hendak buang air kecil. Kerap terasa nak kencing tapi rasa tak puas kencing Air kencing terasa panas dan berasa pedih bila keluar Tak dapat tahan kencing. Tapi bila dah kencing rasa nak kencing lagi. Kesan daripada penyakit kencing tak lawas 1. Sakit di kemaluan bila hendak buang air kecil. 2. Kerap terasa nak kencing tapi rasa tak puas kencin