Skip to main content

Sakit Osteoathrithis Semakin Pulih Selepas Konsisten Minum Vivix


Osteoartritis (OA), juga dikenali sebagai radang sendi merosot atau penyakit sendi merosot atau osteoartrosis, ialah sekumpulan keabnormalan mekanikal melibatkan degradasi sendi, termasuk rawan sendi dan tulang subkondral. Gejala boleh termasuk nyeri sendi, ketenderan, kekakuan, penguncian, dan kadang-kadang efusi. 



vivix shaklee, ubat sakit lutut, sakit sendi, vivix untuk masalah sakit sendi


Pelbagai sebab—kebakaan, perkembangan, metabolisme, dan defisit mekanikal—boleh memulakan proses yang membawa kepada kehilangan rawan. Apabila permukaan tulang menjadi kurang dilindungi dengan baik oleh rawan, tulang boleh terdedah dan rosak. Sebagai hasil pergerakan berkurang sekunder kepada nyeri, otot rantauan boleh mengalami atropi, dan ligamen menjadi lebih kendur. 

Boleh ke penyakit osteoathrithis ni dikawal atau disembuhkan? Jika sakit masih diperingkat awal peluang nak sembuh lebih tinggi. Salah satunya dengan amalkan suplemen yang sesuai seperti vivix
Anda perlu juga dapatkan nasihat doktor berkenaan tahap penyakit anda dari masa ke masa.


kak Zai nak share satu testimoni yang terkini. Pesakit osteoathrithis semakin sihat selepas amalkan vivix secara konsisten selama 3 tahun, tak jadi buat pemebdahan. Alhamdulillah.






[SAKIT OSTEOATHRITHIS AYAH KIAN PULIH SELEPAS KONSISTEN AMALKAN VIVIX DAN SUPLEMEN SHAKLEE]
.

Apa korang rasa bila ayah korang yang dah 16 tahun menghidap Osteoathrithis, dulu siap kena usung nak ke klinik dan hospital. Dulu kalau gerakkan kaki bunyi berkeriuk macam engsel pintu berkarat, berjalan siap keluar bunyi macam tulang berlaga.
.

Ayah memang dah wajib operate masukkan besi dekat left hip joint, tapi sebab kerenah birokrasi, doktor batalkan balik operation. Dari boleh bawak motor, sekarang tak boleh langsung, dari bawak kereta manual kena tukar kereta auto. Dulu nak angkat kaki pun susah. Guna tongkat pun jalan slow-slow je. Dalam rumah guna kerusi roda.
.

Tapi, sejak kebelakangan ini, ayah dah boleh berjalan tanpa tongkat, walaupun jarak tak berapa jauh. Boleh dukung cucu dari dalam rumah bawak ke kereta di luar rumah dan malam ini pergi makan kat Mydin Mall, ayah lupa nak bawak tongkat tapi Alhamdulillah ayah boleh jalan macam biasa dari parking ke tempat makan.
.

Satu je Cik Laa nak cakap, ALHAMDULILLAH. Rasa sangat-sangat bersyukur. Alhamdulillah, 3 tahun konsisten Vivix, ini hasilnya. Syukur sangat-sangat sebab tu kalau korang menyampah bila Cik Laa share pasal Shaklee, Cik Laa tak kisah sebab korang tak rasa apa yang Cik Laa rasa. Rasa syukur sangat-sangat. Allahuakhbar, sungguh besar nikmatMu ya Allah. Tak tahu nak cakap macam mana.
.

Korang doa lah semoga Cik Laa terus berjaya dgn Shaklee. Dapat supply Vivix untuk ayah dan mak setiap bulan. Doakan Cik Laa ye. Semoga Allah makbulkan doa-doa kalian. Amin....

Kredit testimoni kepada Supermom Shaklee Story


vivix shaklee, osteoathrithis, sakit sendi, ubat sakit sendi, ubat gout

Mahu dapatkan vivix dengan free membership boleh hubungi kak Zai. Bagi anda yang berdekatan atau berada di Bintulu, Sarawak kak Zai boleh cod terus kepada anda.


Berminat mahu dapatkan Suplemen Shaklee

Phone: 019-2598492
IG: harihari_vitamin
COD: Bintulu dan kawasan sekitar
POSLAJU: Seluruh Malaysia


shaklee bintulu, pengedar shaklee bintulu, vivix shaklee, cod bintulu, pengedar shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...