Skip to main content

Jerawat Teruk Hilang Dengan Set Cantik Shaklee

Wanita dan kecantikan bagai isi dengan kuku, kalau dipisahkan memang merana..hehee. Namun, dalam keghairahan mencuba pelbagai jenis produk kecantikan, ramai yang tidak sedar atau mungkin sedar tapi buat tidak endah akan kesan sampingan sesuatu produk yang diguna.

Dengan lambakan produk di pasaran dengan pelbagai janji manis pengeluar, mereka kadang terlupa untuk ambil tahu akan keselamatan produk untuk jangkamasa panjang terhadap badan mereka.

Kita sebagai pengguna perlu bijak memilih dan usaha mencari maklumat bukan bergantung atau percaya sepenuhnya kepada pengusaha atau pengeluar produk. 

Kita yang akan menangung akibat sama ada baik atau buruk produk tu nanti. Kalau baik alhamdulillah, kalau sebaliknya meranalah kita sendiri.

Cakap banyak tak guna, kak zai nak kongsikan satu testimoni pengguna suplemen shaklee untukengatasi masalah jerawat yang teruk.

Kredit testimoni dari page Supermom shaklee story




TESTIMONI : FARAH WAHIDA

[MASALAH KULIT MUKA YANG BERJERAWAT SELESAI DENGAN SET CANTIK SHAKLEE]
.

Assalammualaikum. Nama Saya Farah Wahida. Berumur 23 tahun. Saya berasal dari Marang, Terengganu. Tapi menetap di Kemaman, Terengganu.
.

Masalah saya sebelum dipertemukan dengan Shaklee adalah masalah muka berjerawat, berminyak dan berparut yang sangat teruk. Saya ada masalah ini sejak darjah 6. Saya banyak pakai produk untuk rawat kulit muka saya, tapi semua tak menjadi dan ia makin teruk. Sehingga saya rasa sangat tertekan dan tak mahu merawat lagi.
.

Saya dipertemukan dengan Shaklee oleh upline saya pada Disember 2016 ketika saya berumur 21 tahun. Dimana beliau beri cadangan kepada saya untuk menggunakan produk ini iaitu GLA Complex, ESP , Vitamin C dan Nutriwhite untuk menstabilkan hormon dan membaiki sel kulit muka saya.
.

Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T dalam masa 4 bulan saya dapat perubahan yang ketara.
.
 
Kulit tak berminyak, jerawat tak naik dah. Parut dah berkurang. Syukur sangat. Kesan yang sangat-sangat saya tak jangka.
.

Terima kasih saya ucapkan kepada upline saya dan Team shaklee yang banyak membantu saya. Shaklee Produk No.1 dalam hidup saya.

Beliau akhirnya bertemu dengan produk yang betul-betul selamat dan berkesan serta semulajadi, iaitu Shaklee. Alhamdulillah setelah mencuba pelbagai jenis produk lain di pasaran.

Jika korang ada masalah jerawat teruk, kak zai memang syorkan set cantik shaklee ni. Dah banyak sangat testimoni, malah dah dibuktilan berkesan dan selamat melalui sains. 

Ada kajian dan ujian klinikal, korang boleh search landmark study untuk info lebih detail.

Pengedar Shaklee | Zainah Muktar | 019-2598492 | ig @harihari_vitamin | COD Bintulu

Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...