Skip to main content

Jom Buat Bisnes Dari Rumah

Tengah intai peluang bisnes yang tak perlu korang keluar dari rumah selalu dan tidak menganggu kerja hakiki korang? Jom sertai kak Zai buat bisnes dari rumah jer. Kak Zai buat online 100% tau.



Ini ada kak Zai nak share dengan korang peluang jana pendapatan dari rumah. Akak dah masuk tahun ke 3 aktif dengan bisnes ni.

Modal serendah rm 68.90 sahaja, tidak perlu simpan stok bawah katil, tidak perlu keluar meeting malam2, siapa dan apa pun pekerjaan korang memang tidak akan menggangu langsung.

Akak zai bermula dengan tiada ilmu langsung mengenai bisnes, alhamdulillah dengan support group yang ada sehingga kini, akak banyak belajar dan sangat2 mudah sebenarnya.

Jika korang mahu jangan segan2 hubungi akak dan katakan yang korang memang serius mahu menjana pendapatan. Korang akak diajar dari A to Z...semuanya ditangan korang. 

Jom bersama2 team kak zai...siap yang mahu dan bertindak dia yang untung...mahu tapi malu tidak ke mana.

Kak zai tidak menjanjikan hasil bulan dan bintang tetapi selagi korang ada tindakan inshaallah ada rezeki korang. Sebab Allah dah kata sapa yang usaha ada bahagiannya nanti.

Kak Zai akan ajar apa yang telah diajar kepada kak Zai tentang semua yang perlu korang tahu mengenai bisnes ni. Kak Zai ada group rahsia halimunan tau..hehee

Berminat nak sertai kak Zai dan team kak Zai jangan malu dan segan hubungi kak Zai ok.

Labiu
Kak Zai
Mentor Bisnes Anda
019-2598492


Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...