Skip to main content

Kesan Ketara Setelah Amalkan Vitamin Shaklee

Sejak mengenali Shaklee pada tahun 2014, akak dan keluarga telah menjadi pengguna yang setia sehingga ke hari ini. Banyak kesan ketara setelah amalkan vitamin shaklee ni tau, antaranya kesan pada suami akak sendiri.

demam chicken pox, set cantik shaklee, shaklee bintulu, pengedar shaklee bintulu, parut chicken pox
Suami akak..tengok kesan parut ni memang takut sangat..
kesian usah cakapla


Suami akak telah diserang dengan demam chicken pox yang sangat teruk pada bulan 10 tahun 2015. Akibat chicken pox tersebut seluruh badan suami berparut hitam. Faham aje la macam mana perasaannya bila seluruh badan dah berparut, lebih-lebih lagi kat muka. Suami akak ni seorang pensyarah di sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Mahu atau tidak dah habis cuti terpaksa juga lagi turun kerja, mengajar, meeting dan pergi berkursus sana sini. 

testimoni chicken pox, vitamin shaklee, set cantik shaklee,
Menang No 1 uols..hihih


Hanya dia aje tahu bagaimana perasaannya, malu dan merasa sangat rendah diri, apakan daya sebab kerja kena juga laluinya. Macam-macam krim dia cuba, pantang ada yang cadangkan dia akan cuba. tapi selepas 3 hari guna, dia rasa tak selesa sebab ada krim yang buat kulit wajah dia mengelupas, kering dan tidak selesa. 

Akak cadangkan dia amik set cantik shaklee ajer, tak perlu pakai krim semua tu sebab akak tahu krim-krim tu semua akan beri kesan tak baik. Jenuh juga nak nasihatkan dia, maklum la orang kalau dah muka berparut, mesti sapu krim kalau boleh terus nak hilangkan parut tu.

Oleh sebab dia tak tahan dengan kesan krim2 tu semua, dia konsisten dengan set cantik dengan cara makan istimewa yang akak bagi kat dia. Alhamdulillah, kesan amat ketara setelah beberapa bulan. Biar lambat tapi kesannya sangat hebat, kesan sampingan masalah resdung dia juga makin baik. Best sangat.

Asbab kena chicken pox teruk suami akak masuk pertandingan testimoni Supermom Shaklee Story dan berjaya ke peringkat akhir. Maka terhasillah video di bawah ni.





Kredit video kepada Supermom Shaklee Story



Kami sekeluarga amalkan vitamin shaklee ni tau. kami suka dan yakin dengan keberkesanan dan keselamatannya. Kita nak amal untuk jangkamasa panjang, jadi perlu pastikan produk yang kita nak guna atau makan tu dah ada dibuat kajian ke atas manusia, buka sekadar di dalam makmal atau guna tikus sebagai bahan eksperimen ok.

Produk Shaklee memang dah ada kajian ke atas pengguna yang menggunakan selama 20 tahun, dan dalam keputusan ujian atau kajian tersebut,  mereka ini mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik berbanding orang-orang yang tidak mengamalkan suplemen atau guna suplemen jenama lain.

Nak tahu detail mengenai keputusan kajian boleh rujuk landmarkstudy.com 


Berminat mahu dapatkan Suplemen Shaklee atau menjana pendapatan bersama Shaklee?

Phone: 019-2598492
IG: harihari_vitamin
COD: Bintulu dan kawasan sekitar
POSLAJU: Seluruh Malaysia


Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...