Skip to main content

pengedar shaklee Bintulu: Kebaikan meal shakes untuk kanak-kanak



Manfaat Meal Shakes untuk kanak-kanak

Meal Shakes Shaklee


  • Bantu anak lebih fokus dengan cara melengkapi lompong nutrien yang tidak dapat diperolehi daripada diet harian, sekaligus memberi tenaga pada sel tubuh dan otak kanak-kanak
  • Bantu mengatasi masalah sembelit kanak-kanak melalui kandungan serat yang terdapat di dalamnya
  • Bantu mengukuhkan imun badan kanak-kanak. Antara kandungan Meal Shakes ialah vitamin ACE dan lengkap dengan selenium, di mana ia berfungsi memerangi radikal bebas dalam tubuh sekaligus sistem pertahanan tubuh lebih kebal.
  • Bantu atasi masalah ekzema dan kulit lebih cantik. Meal Shakes ini kaya dengan protein yang diketahui adalah asas kepada pembinaan sel-sel tubuh yang sihat 
Kanak-kanak yang sedang membesar sangat memerlukan makanan yang berkhasiat,namun mereka kadangkala terlalu memilih makanan yang disukai sahaja untuk dimakan.Sayur dan buah amat kurang diambil malah kadangkala takde langsung diambil.Jadi adalah peranan dan tugas kita sebagai ibu bapa untuk mengantikan nutrisi yang tidak diambil itu dengan memberi makanan tambahan yang terbaik dan sesuai untuk menolong anak-anak kita mendapat khasiat pemakanan yang secukupnya untuk proses tumbesaran mereka.

Meal Shakes Shaklee

Saya memilih untuk memberikan anak-anak saya makanan tambahan daripada shaklee iaitu Meal Shakes dan Omega Guard juga Chewable Vita C.Alhamdulillah anak-anak saya dah jarang jatuh sakit macam demam dan batuk.Kalau demam pun tidak melarat sampai berhari2.Saya tidak mampu untuk memastikan anak-anak saya mendapat khasiat pemakanan tang secukupnya setiap hari,macam yang saya katakan, walaupun saya menyediakan juadah yang seimbang setiap hari,mereka masih juga memilih makanan kegemaran mereka sahaja.

Anda pula bagaimana? Jika anda rasakan anak-anak anda memerlukan khasiat tambahan,jangan malu2 untuk hubungi saya untuk dapatkan  konsultasi percuma dan untuk membuat pembelian Meal Shakes ni.Bulan ni,September 2014 ada promosi Beli 3 Percuma 1 Meal Shakes...biasa beli 6 percuma 1,bulan ni istimewa sikit.




DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.


Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Puan Zainah Mukhtar
[ ID No : 1137968) ]
Sms / WhatsApp: 019-2598492
FB Page: zaizamvitarich
 Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.
zaizamrich vitashop.blogspot.com




Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...