Skip to main content

Vita-Lea For Children:Multivitamin lengkap untuk kanak-kanak membesar

Formula baru dan wajah baru.
Setiap kanak-kanak yang sedang membesar dan aktif memerlukan sumber vitamin dan mineral yang lengkap dari sumber terbaik untuk menyokong perkembangan keseluruhan tubuh dan otak, keperluan pemakanan serta kekebalan sistem imun mereka. Shaklee menawarkan Vita-Lea For Children yang lengkap dengan semua 18 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh mereka.


PERBEZAAN VITA-LEA FOR CHILDREN SHAKLEE :

Perbezaan yang utama Vita-Lea For Children Shaklee berbanding jenama lain adalah ianya tidak mengandungi perisa, pemanis dan pengawet tiruan. Perisa anggur yang digunakan adalah 100% bersumberkan semulajadi. Pemanis semulajadinya pula diperkaya dengan xylitol yang membantu mencegah kaviti. Setiap tablet juga adalah bebas gluten, maka ia sesuai untuk kanak-kanak yang alergik makanan berasaskan gandum.

MANFAAT DAN KEBAIKAN:

Melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan yang tidak dapat dipenuhi daripada pemakanan harian.

Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh dengan meningkatkan kekebalan sistem imun.

Meningkatkan pertumbuhan dan kekuatan tulang serta gigi.

Membekalkan makanan kepada sel badan supaya tubuh lebih bertenaga.

Membantu memulihkan selera makan dan mencegah kanak-kanak menjadi picky eater.

Membantu meningkatkan kecerdasan minda.



KANDUNGAN NUTRISI DI DALAM:
Vita-Lea For Children Shaklee lengkap dengan 18 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh kanak-kanak.

Setiap tablet mengandungi:

° 2500 IU vitamin A yang bersamaan dengan 1.5 cawan tembikai susu.

° 60mg vitamin C yang bersamaan dengan 6 oz jus oren.

° 400 IU vitamin D yang bersamaan dengan 3 gelas (8 oz) susu.

° 30 IU vitamin E yang bersamaan dengan 10 sudu besar mentega kacang.

° 400mcg asid folik yang bersamaan dengan 4 cawan brokoli yang telah dimasak.

° 6mg zat besi yang bersamaan dengan 1.5 cawan bayam yang telah dimasak.

° 40mg magnesium yang bersamaan dengan 6.5 cawan kubis cambah yang telah dimasak.

° 5mg zink yang bersamaan dengan 3 cawan kacang merah yang telah dimasak.

Istimewa sempena kehadiran semula Vita-Lea ni,Shaklee telah mengadakan promosi hebat untuk kita semua.


Promosi BUY 3 FREE 1 masih berlangsung sehingga 31 Januari 2015.Masa  terbaik untuk membeli sebab anda akan dapat sebotol Vita-Lea secara percuma! Anda Untung RM 111....wwooowww

DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

Jimat 20% daripada harga runcit dengan mendaftar sebagai ahli/pengedar sah Shaklee. 

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Bintulu, saya merupakan pengedar sah Shaklee sekitar Bintulu, Sarawak.


Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492
FB: zainah mukhtar
FB Page: zaizamrich vitashop
Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.
COD Bintulu, Niah & Bekenu

Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...