Skip to main content

Apa faedah join ahli Shaklee ni?

Masih ramai yang belum tahu akan faedah dan kebaikan menjadi ahli Shaklee ni.Jika anda pengguna Shaklee amatlah rugi jika anda tidak mendaftar sebagai ahli. 

Sebab apa rugi?? Sebab terlalu banyak kelebihan jika join ahli ni,bukan sahaja dapat beli dengan harga ahli yang jauh lebih murah (Shaklee telah melarang ahli berdaftar menjual pada harga ahli kepada yang bukan ahli bagi menjaga kebajikan ahli berdaftar, kalau ada juga yang menjual dengan harga ahli mereka boleh dikenakan tindakan),malah banyak sangat kelebihan lain yang akan anda dapat. Kalau aktif menjual,lagi la banyak masyukkk.Kalau nak makan sendiri je pun memang bagus.

Bagaimana nak menyertai/ join ahli Shaklee? 

Anda boleh memilih dua cara berikut:

  • Mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran pendaftaran sebanyak RM75 (Semenanjung) dan RM85 (Sabah/Sarawak).
  • Membeli produk Shaklee bernilai lebih kurang RM620 bersamaan 200uv dan anda akan mendapat keahlian percuma seumur hidup!

Semua yang mendaftar sebagai ahli akan mendapat Kit Keahlian Shaklee secara percuma bagi memulakan bisnes anda. Bagi yg telah berkahwin, pasangan anda akan turut mendapat keahlian percuma.

Anda tidak suka berbisnes dan membeli hanya untuk diri sendiri?
Tak mengapa. Rangkaian produk kesihatan Shaklee boleh digunapakai oleh seisi keluarga dari kanak-kanak hingga orang tua. Jadi, memang  tak rugi mendaftar sebagai ahli!!

Bagi yang nak berbisnes,
anda akan dapat semua ni.

Jadi, apa tunggu lagi! Jom sertai saya untuk menjana pendapatan sampingan sehingga 4 hingga 6 angka sama ada secara sambilan mahupun sepenuh masa. Peluang bagi setiap orang adalah sama, usaha sahaja yang akan membezakan hasilnya.

Berminat??

Anda boleh hubungi saya Puan Zainah Mukhtar (019-2598492) Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak. Boleh sms/wasap juga boleh pm di facebook zainah mukhtar 




Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...