Skip to main content

Suplemen Bantu Ibu Berpantang Sentiasa Bertenaga Dan Berat Bayi Cepat Naik Secara Selamat

Anda sedang berpantang? Kerap letih dan tidak bermaya sepanjang tempoh berpantang? Mempunyai masalah berat bayi tidak naik secara normal?



Tahu tak yang ada suplemen boleh bantu ibu sedang berpantang untuk sentiasa kekal bertenaga dan berat bayi naik secara normal dengan selamat semasa tempoh berpantang?

Jom ikuti pengalaman bagaimana pengguna SET BERPANTANG SHAKLEE ni kekal bertenaga dan berat bayinya juga naik secara normal sepanjang tempoh berpantang.




SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 5
TESTIMONI 28 : EREENA HAMZAH
.

[SET BERPANTANG SHAKLEE BANTU IBU ANAK 5 TIDAK MUDAH LETIH DAN BERAT BAYI CEPAT NAIK]
.

Salam dan hai semua..Nama saya ereena hamzah. Boleh panggil Aryn. Saya berasal dari Papar Sabah.
.

Saya adalah ibu kepada 5 orang anak kecil dan baru sahaja habis berpantang selepas melahirkan anak ke 5
.

Semasa mengandungkan anak ke 5, doktor sahkan bayi dalam kandungan saya kecil dan menyebabkan saya bertemu Pakar O & G setiap 2 minggu. Hal ini memang merisauka 
.

Apabila usia kandungan 37 minggu, pakar mencadangkan agar saya bersalin kerana risau berat bayi yang ringan banding adik beradiknya yang lain dan takut2 ada komplikasi lain semasa kandungan yang tidak diketahui..Risau mendengar itu, saya bersetuju dan saya diinduce keesokan harinya
.

Lahir dengan berat 2.07kg, Eishal memang agak kecil banding bayi seusianya yang lahir cukup bulan.
.

Dan kerana berat badannya yang ringan, Eishal berdepan dengan masalah jaundice yang agak tinggi
.

Tiap hari kami akan check bacaan jaundice dan berat badan. Badan saya memang letih apatah lagi perlu menjaga 4 orang anak yang lain lagi.
.

Sejak dari hari pertama Eishal lahir, saya memang amalkan set berpantang Shaklee yang terdiri daripada ESP, Vita Lea, B complex, Vit C dan Ostematrix dan tidak pernah skip.
.

Set ini sangat membantu saya agar tidak mudah letih dan stres dalam keadaan berpantang dan susu meriah. Penting untuk pastikan susu saya banyak kerana perlu kerap susukan Eishal agar berat badannya naik serta bacaan jaundicenya cepat turun dan dalam masa yang sama saya susukan juga kakaknya
.

Alhamdulillah, selepas sebulan lahir, berat badan Eishal meningkat ke 3.1kg dan jaundicenya juga turun. Kami tidak perlu check untuk jaundice lagi selepas itu
.

Bagai tidak percaya juga berat Eishal yang naik dengan banyak bagi saya kerana Eishal bukan mudah bagi bayi kecil dan punya jaundice yang tinggi untuk naik sebanyak itu since Eishal kerap membuang
.

Saya percaya perjalanan penyusuan Eishal ini banyak dibantu oleh set berpantang Shaklee ini. Saya sangat bersyukur dapat mengamalkannya seawal kelahiran Eishal.  Alhamdulillah.

Segalanya mudah dan sangat memberi manfaat dengan SET BERPANTANG SHAKLEE. Jikq anda juga mahu merasai oengalaman yang membahagiakan sepeerti ini boleh cepat-cepat dapatkan SET BERPANTANG SHAKLEE.

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi KakZai

Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-2598492
FB: zainah mukhtar
FB Page: ZAIVITAMIN
IG: ZAIVITAMIN
Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.
COD Bintulu, Niah & Bekenu

Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...