Skip to main content

Nak maintain berat badan tanpa cery bery?

Selalu dah dengar pasal 'ubat kurus' jika makan mesti ulang alik ke tandas. Sampai lembik badan penangan 'ubat kurus'. Tak best la kalau kena macam tu, apa ke bahan-bahan dalam ubat tu yang buat pengguna ulang alik ke tandas...kena cery bery bahaya weii

Kita nak kurus dengan cara selamat dan suplemen selamat yang sememangnya di jamin Selamat dan Berkesan tapi kesan cery-bery tu. Shaklee ada suplemen yang boleh bantu untuk menguruskan badan. Ada yang full set dan ada yang set bajet. Semuanya mengikut keperluan individu dan kesesuaian mengikut masalah yang dihadapi.

Boleh tengok kat Set Kurus Shaklee untuk lebih detail.

Nak share dengan anda semua satu testimoni bagaimana seorang pengguna set kurus bajet ni maintain berat badan tanpa cery bery, juga pengalaman beliau dengan ubat kurus jenama lain.




TESTIMONI : NOR RUZANNA HANEE
.
Asalamualaikum..

Saya Ruzanna Hanee, saya nak kongsikan pengalaman saya menggunakan Set Kurus Shaklee. Sebelum kenal Shaklee, saya pernah cuba macam-macam set kurus yang ada dipasaran. Asal iklan je nak cuba. Tapi mungkin tak serasi dengan saya..
.
Kesannya sampai nak ke toilet pon tak sempat dah ‘terbuang’ dalam seluar. Ada sekali tu kena cery-bery sampai 2 minggu akibat makan produk XXX. Berat badan tak turun-turun, sakit je yang saya dapat.
.
Sampai la satu hari tu tgk kawan dok post pasal Shaklee..Time ni la first time saya berkenalan dengan Shaklee, bukan takde sebelum ni kawan post tapi buat dek je time tu hehe.. Permulaan nye saya ambik Vitalea, Lecithin, Alfalfa Complex dan Herb-Lax.
.
Mula tu takut jugak, fobia takut kena ulang alik ke tandas.. Tapi alhamdulillh, saya takde pon kena masalah seperti ‘terbuang’, atau tercery-bery..Proses buang air besar tu macam biasa dan badan saya rasa lebih segar dan sihat. Penurunan berat badan?
.
Alhamdulillah berat badan saya turun dengan pengambilan set diet ni secara disiplin dan konsisten. Turun 13kg, dari 88kg, now tinggal 75kg.
.
Sekarang, saya maintain makan Lecitin dan Alfalfa Complex (orang panggil set kurus bajet Shaklee) untuk membantu saya menurunkan berat badan sehingga mencapai BMI yang normal. .
.
Apa yang penting pilihlah produk yang selamat, semulajadi dan berkesan…Saya sudah, anda bila lagi ?




Lecithin berfungsi untuk memecahkan/membakar lemak



Alfalfa berfungsi untuk detoks dan membakar lemak

Nak bagitahu juga yang bulan Mei ni ada promosi untuk Alfalfa 
Beli 3 PERCUMA 1...promosi akan berakhir pada 31 Mei 2015.



Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi shaklee yang berkualiti dan dijamin berkesan serta selamat, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau untuk membuat tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF selama mana yang anda perlukan daripada saya. 

Pengedar Sah Shaklee 

Puan Zainah Mukhtar (Zai)
ID No: 1137968
SMS/ WHATSAPP : 019-2598492
Follow Instagram: @harihari_vitamin







Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...