Skip to main content

Komen pedas penyanyi Adibah Nor mengenai MLM Shaklee




"... What i saw there, is ketaksuban terhadap wang ringgit. Wang ringgit itu seolah-oleh Tuhan. Mereka bersorak, mereka macam taksub sangat dengan kejayaan dari segi wang ringgit. Tapi, although i was skeptical when i was here, in Shaklee, but i'm not a member yet, what i see today, that u people sharing experiences from your soul. Which is soo Ohsem!


Kebebasan kewangan itu hanyalah BONUS sahaja, dan bukan merupakan matlamat utama, matlamat sebenar yg saya nampaklah, dari my observation the whole day from morning is, YOU PUNYA KEINGINAN UNTUK MENGECAPI KEBAHAGIAAN DEMI INSAN-INSAN YANG TELAH BERKORBAN UNTUK ANDA. Wow! That really touched me "


- Adibah Nor.

Adibah Noor sebagai Pengacara majlis


Pedas kan...hihii. Penyanyi Adibah Nor di jemput sebagai Pengacara majlis dan juga sebagai penyanyi jemputan semasa NC Shaklee sabtu lepas.


Ramai jer yang mengalami pengalaman tak seronok bila di ajak untuk buat bisnes MLM ni. Ironinya mereka-mereka yang "tertipu" akan terus mengecam dan menjauh atau tobat nasuha kata orang dengan bisnes MLM ni. Padahal bisnes MLM tak salah, yang salah adalah mereka-mereka yang terlibat dalam bisnes MLM yang telah menyalahgunakan nama bisnes MLM dan merosakkan bisnes MLM itu sendiri.


Mereka yang tidak bertanggungjawab telah menjadikan bisnes MLM sebagai bisnes cepat kaya dengan gaya head hunting bukan fokus menjual produk. Maka ramailah yang terpedaya dan akhirnya tertipu dan rosaklah nama bisnes MLM.


Saya juga pernah diperdaya untuk join bisnes MLM ni. Memang serik sangat. Tapi saya terbuka hati nak join Shaklee disebabkan produk Shaklee itu sendiri bukan kerana marketing plan Shaklee.


Saya amalkan produk Shaklee dan saya rasai perbezaan setelah mengamalkannya dan saya nak orang ramai juga mendapat produk yang bagus, berkualiti dan selamat. Banyak sangat produk yang dijual dan diragui akan tahap keselamatnnya di luar sana. Nak tahu lebih lagi mengenai sejarah Shaklee sila ke SINI


Saksikan sendiri apa yang kak Adibah Nor cakap semasa NC Shaklee sabtu lepas.

Beza MLM Shaklee Dgn MLM Haram Jadah from iReach HD on Vimeo.




Jika anda berminat nak tahu mengenai produk atau peluang menjana pendapatan bersama Shaklee boleh hubungi saya.


Konsultasi secara EKSKLUSIF selama mana yang anda perlukan daripada saya. 

Pengedar Sah Shaklee 

Puan Zainah Mukhtar (Zai) 
ID No: 1137968 
SMS/ WHATSAPP : 019-2598492
 Email: zaizam2014@gmail.com
 Follow Instagram: @harihari_vitamin




Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...