Skip to main content

Atasi kencing manis dengan vitamin c

Tau tak yang vitamin c sangat baik untuk pesakit kencing manis. Sebab vitamin c dapat mengukuhkan kapilari dan salur darah..melindungi dari kerosakan akibat kencing manis.



Tau tak yang mana jika kencing manis tak terkawal akan menyerang saraf atau salur darah serta kapilari darah yang akhirnya membawa kepada keadaan
kebas2 kaki dan sebagainya.
Lebih malang boleh membawa juga kepada masalah luka lambat sembuh, penglihatan dan buah pinggang.
Jadi amalkan juga pengambilan vitamin c setiap hari...kalau dah ada kencing manis kena la ambil vitamin c dengan kadar yang banyak berbanding orang yang takde kencing manis tu. Biasa la kalau dah ada penyakit dos berbeza la dari orang sihat.

Atasi kencing manis, atasi diabetes, ubat kencing manis, petua atasi kencing manis, atasi diabetes

Amalkan suplemen vitamin c terbaik dunia seperti SR Vitamin C plus yang KZ jual dan makan juga ni.
Kalau belum ada boleh order dengann KZ. Wasap 019-2598492 ok.


Saya juga adalah pengedar shaklee Bintulu yang boleh cod untuk kawasan sekitar bandar Bintulu Sarawak.(bergantung kepada stok semasa). Saya buat pengeposan ke seluruh negara setiap hari bagi yang tinggal berjauhan.

Zainah
Tel: 019-2598492
FB : Zainah Mukhtar

Shaklee bintulu, shaklee sarawak, shaklee miri, pengedar shaklee, ejen shaklee, bisnes shaklee
Pengedar Shaklee Bintulu



Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...