Skip to main content

Pengalaman Mendapat Pelanggan Buat Kali Pertama

Kalau diingatkan saat pertama kali deal dengan customer memang boleh gelak sendiri tau. Teruja dan excitednya bila ada yang pm. Tapi dalam masa yang sama gementar juga nak menjawab pertanyaan mereka tu. Hatta tanya harga jer pun dah gabra, sibuk pi tanya upline...nasib la upline baik nak layan..hahaha



Pengalaman pertama kali deal banyak mengajar KZ untuk improve dan cari lebih banyak ilmu dan info mengenai apa yang KZ duk buat ni. Hari ke hari KZ ada improve la, sebab upline dan group banyak bagi info yang sangat berguna dan up to date. KZ korek file yang ada dalam group, copy dan print..baca satu-satu.

Bestnya group bisnes KZ ni banyak support jika ada sebarang kemusykilan, tanya jer kat group cepat jer dapat respon..alhamdulillah. Tapi nak lagi cepat, kena la sendiri cari dan gali ilmu, sentiasa bersedia bila ada yang pm untuk bertanya, itu lebih afdal...huuhuahua

KZ sangat2 hargai sesiapa pun yang pernah pm KZ untuk tanya, tak kisah la kalau tak close sale pun, KZ tetap belajar sesuatu bila dorang pm. I love uols!

Nak tanya KZ? pm/wasap jer ok.

Zainah
019-2598492
===========

KZ adalah pengedar shaklee daerah Bintulu Sarawak. Sedia membuat COD ke sekitar kawan Bintulu yang berdekatan dengan Universiti Putra Malaysia Kampus Bintulu ( bergantung pada stok semasa)

Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...