Skip to main content

10 Manfaat Vivix Untuk Kesihatan

Vivix daripada Shaklee atau lebih terkenal dengan jolokan nama 'tonik anti-penuaan' Shaklee merupakan suplemen unggul dalam bentuk cecair yang sangat pekat dan berwarna merah. Tonik hebat ini terhasil oleh gabungan anggur muskat (muscadine), elderberi eropah, polygonum cuspidatum, dan lobak ungu yang kaya polifenol; serta tidak mengandungi alkohol.


tonik anti penuaan vivix, shaklee bintulu, testimoni vivix shaklee, pengedar shaklee bintulu, bintulu


Tonik anti-penuaan ini berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA yang mana membantu memberi kesan positif kepada genetik.




10 Manfaat Vivix

  1. Menggalakkan penuaan yang sihat
  2. Membantu mengelakkan kanser
  3. Mengurangkan risiko penyakit jantung
  4. Mengurangkan komplikasi diabetes/kencing manis
  5. Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi
  6. Membantu mengurangkan insiden penyakit nyanyuk
  7. Menggalakkan kehilangan berat badan
  8. Meningkatkan sistem imun
  9. Menyokong kesihatan mata
  10. Menggalakkan kesihatan keseluruhan




Untuk pengetahuan semua, Vivix ni telah mendapat sijil halal yang disahkan oleh JAKIM tau. Jadi, tak perlulah lagi nak ragu-ragu mengambil Vivix ni.

Berikut beberapa testimoni vivix










Saya pilih yang terbukti dan dijamin 100% SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI.




Anda pun mahu yang selamat dan berkesan? jangan malu-malu untuk hubungi saya. Saya akan consult vitamin yang sesuai untuk anda bersesuaian dengan masalah anda. Setiap orang tidak sama masalah mereka dan keperluan vitamin juga pastinya berbeza.


Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-259 8492
Follow IG : harihari_vitamin
Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.
COD Bintulu, Niah & Bekenu
POSLAJU seluruh MALAYSIA

pengedar shaklee bintulu





Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...