Skip to main content

Tak serik dengan bisnes MLM, join jugak lagi!

[ Fobia dengan MLM ]



Saya tahu shaklee adalah syarikat MLM dan saya memang fobia dengan MLM sebab pernah melalui pengalaman yang tak best.

Tapi saya join ahli shaklee, mula2 sebab saya perlukan vitamin dan sebab nak harga murah...opkos la kan banyak beza dengan harga retail. Semua orang tahu kot bab keistimewaan jadi ahli ni ka.


Walaupun seller kata dia bagi diskaun, saya tak percaya, sebab saya tak tahu harga ahli berapa..katanya ada diskaun ye ke tidak...hahaha...jahat beto saya. Senang citer saya join ahli terus.

Lepas join ahli rasa macam nak buat bisnes la pulak. Mula2 takut gak kalau disuruhnya saya labur ribu riban dan buat head hunting bagai...maklum la bisnes MLM...kihkihkih



Sangkaan saya meleset sama sekali..takde sepatah haram pun upline saya kata kena labur ribu riban dan kena buat head hunting. Lega akak...hahahaa. Akak fobia wei...dulu2 pernah join MLM yang jenis labur ribu riban dan kena buat head hunting bagai tu...tapi bila tahu, akak cepat larikan diri...tak sempat depa tu 'merompak' akak...hikhikhik

Bisnes akak sekarang ni memang fokus pada jualan produk...nak jual banyak dan nak income banyak kena ajak orang share banyak2. Bukan melabur dan buat stok penuh dalam stor..no no no

Bestnya la bisnes shaklee ni, dapat kenal ramai kawan2 baru juga. Saling support each other walaupun sama2 buat bisnes.Tak pernah ada isu kau kau aku aku..kami sama2 share ilmu dan tips bisnes kerana kami percaya rezeki Allah yang bagi.

Saya memang jatuh cinta dah dengan produk dan bisnes ni. Sekarang saya fokus pada nak lebih income dan nak share dengan ramai lagi orang2 kat luar sana untuk sama2 rasa apa yang saya dapat dengan shaklee ni.

Kalau kawan2 nak join saya boleh jer, mai la kita sembang2. PM atau wasap akak 019-259 8492.



Jangan dengar cakap orang atau tanya pada orang yang tak terlibat dalam bisnes ni, korang sendiri yang tentukan. Akak boleh tunjuk jalan dan korang sendiri yang pilih nak atau tak nak.

Its Start With You!


Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Bintulu, saya merupakan pengedar sah Shaklee sekitar Bintulu, Sarawak. Jimat 20% daripada harga runcit dengan mendaftar sebagai ahli/pengedar sah Shaklee.




Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-259 8492
FB: Zainah Mukhtar
Follow IG : harihari_vitamin
Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.
COD Bintulu, Niah & Bekenu
POSLAJU seluruh MALAYSIA


Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...