Skip to main content

Kenapa Landmark study Shaklee penting?

Shaklee dan landmarkstudy.com tak dapat dipisahkan lagi. Kenapa landmark study shaklee penting? Sebab Mr Roger Barnett iaitu CEO Shaklee mahu pastikan sendiri yang dia tidak salah memilih untuk membeli syarikat shaklee. Kajian ini dibuat sebelum beliau membeli atau mengambil alih syarikat shaklee. Bila beliau dah puashati dengan landmark study baru beliau mengambil alih syarikat Shaklee. 

Mr Roger Barnett ni tak puashati tau orang cakap mulut yang produk vitamin dia ni bagus berkesan bagai. Dia tak puas hati punyer pasal, dia mintak orang lain yang takde kaitan dengan shaklee untuk buat kajian terhadap vitamin shaklee ni.



Orang yang Mr Barnett mintak buat kajian ni bukanlah orang2 biasa atau student2 yang nak buat PHD ke, tak tapi seseorang yang sangat berpengaruh dan pakar dalam bidang nutrition.





Kajian telah dilakukan oleh Dr Gladys Block dari University of California at Berkeley. Al kisahnya Dr Block nak buat kajian mengenai kesan pengambilan suplemen untuk jangka masa panjang terhadap kesihatan manusia. Beliau sendiri yang pilih shaklee untuk dibuat kajian kerana shaklee ni menepati beberapa kriteria yang beliau perlukan untuk kajian beliau. Dipendekkan cerita, kajian pun dibuat, hasilnya seperti yang telah saya share sebelum ni. Nak info lanjut ,mengenai Dr Block korang boleh jer search ok atau klik je sini landmarkstudy.com

Cerita mengenai kajian ni tak habis kat situ jer tau. Mr Barnett ni masih juga tak puashati. Beliau mintak pula pihak ke 3 untuk buat kajian betul ke hasil yang Dr Bolck dapat tu, mana la tahu ada salah silap tang mana-mana ke kan. Dipendekkan cerita lagi, hasilnya memang amat mengejutkan. Apa hasilnya? Pergi sini landmarkstudy.com saya nak cerita panjang sangat...rajin-rajinlah membaca ya.

Panjang cerita landmark study ni, tapi memang puas hati dan bersyukur sangat jumpa shaklee, produk yang telah dibuktikan selamat, berkesan dan semulajadi.

Peneraju ok, bukan calang-calang syarikat.


korang bila lagi nak tukar jenama?

Hubungi akak Zai kalau nak tukar jenama vitamin korang k.



Zainah Mukhtar
019-2598492
Pengedar Shaklee Bintulu




Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...