Skip to main content

Pengedar Shaklee Bintulu-Saya ajar anda ilmu dan cara makan yang berkesan!

Ramai pengguna vitamin Shaklee mengadu mereka tidak mendapat tunjur ajar cara makan yang berkesan untuk masalah yang mereka hadapi. Setelah melabur banyak wang untuk membeli vitamin, dengan harapan menggunung masalah kesihatan akan menjadi lebih baik akhirnya terbantut. Saya mendapat banyak pm meminta saya ajarkan mereka cara makan yang berkesan. Kesian mereka ditinggalkan terkapai-kapai setelah membeli produk... 


pengedar shaklee, pengedar shaklee bintulu
Bersama Master Norita semasa kelas anjuran beliau di Miri

Mereka tidak membeli dengan saya, ya bukan customer saya
tetapi meminta tunjuk ajar daripada saya. Sudah pasti saya tidak dapat consult mereka dengan berkesan sebab saya tidak mengikut cerita kenapa mereka beli vitamin dan untuk apa. Lagipun konsultasi saya adalah khas untuk pelanggan-pelanggan saya sahaja, saya tidak mempunyai banyak masa untuk consult mereka yang bukan pelanggan saya.

Jadi pastikan anda membeli dengan mereka yang betul-betul arif tentang produk agar anda tidak menyesal setelah membelinya. Saya bukan sekadar menjual, saya boleh berikan konsultasi berkesan jika anda berikan saya soalan,. Faham ke faham?

Anda boleh tanya sebanyak mana anda perlukan info, saya akan usahakan untuk memberi info yang bertepatan kerana saya menjual dengan ilmu.

Sedikit perkongsian saya semasa menghadiri kelas-kelas produk yang dianjurkan syarikat Shaklee dalam usaha melatih kami pengedar-pengedarnya tentang produk dan fungsi serta manfaat produk.


Bengkel nutrisi di Miri tahun 2015


pengedar shaklee bintulu, pengedar shaklee, kelas nutrisi shaklee, shaklee


 Menghadiri kelas H&W di Everly Hotel Park City


 Bengkel nutrisi belajar tentang produk.

pengedar shaklee bintulu, pengedar shaklee

Bengkel kali kedua yang saya hadiri.

Pengedar Shaklee Bintulu

Setiap bulan akan ada kelas Health and Talk yang diadakan di Bintulu. Saya tak akan melepaskan peluang untuk menimba ilmu dan mendapatkan info-info terbaru mengenai produk untuk saya share dengan pelanggan-pelanggan saya.

Jadikan pastikan anda pilih pengedar yang berilmu dan aktif sebelum membeli produk agar anda mendapat konsultasi secara berkesan. Konsultasi berkesan akan memberi anda ilmu dan info berkaitan produk, jadi bila anda ada ilmu, anda akan lebih mudah mendapat kesan positif daripada produk yang anda makan. Percayalah!

Mahu konsultasi daripada saya? Anda tanya saya jawab. jangan malu dan segan untuk menghubungi saya.

Zainah Mukhtar
019-259 8492
Shaklee Bintulu









Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...