Skip to main content

Berpantang dengan Set Berpantang Shaklee...senang bangatt


Assalamualaikum dan selamat pagi semua...

Bagi wanita yang bergelar isteri pastinya teruja saat pertama kali mendapati dirinya hamil.Pelbagai persiapan dilakukan untuk menghadapi tempoh kehamilan..antaranya membaca buku2 mengenai kehamilan..menggoogle dan sebagainya.

Apabila hampir tiba saat untuk melahirkan,persiapan untuk menerima kehadiran cahayamata pula akan dilakukan.terujanya bakal ibu dan ayah...

Tapi jangan dilupakan persiapan untuk berpantang oleh siibu ya...Bakal ibu haruslah bijak memilih suppliment yang selamat,berkesan dan bersesuaian dengan keperluan sepanjang tempoh berpantang ya.

Shaklee mempunyai segala2nya untuk bakal ibu yang akan menghadapi tempoh berpantang nanti.
Ianya adalah seperti berikut...



KELEBIHAN SET BERPANTANG SHAKLEE
Badan cepat sihat... ESP membekalkan tenaga, tambahan pula dengan adanya multivitamin Vitalea

Luka cepat sembuh...vitamin Zinc memang terbaik dalam membantu mempercepatkan pemulihan luka. Zinc ni pun mengurangkan rambut gugur, iaitu masalah yang sering dialami di kalangan ibu yang baru melahirkan.

Muka berseri-seri...semestinya ESP yang tinggi protein menggantikan sel rosak dengan sel baru termasuklah sel kulit,  dikombinasi dengan vitamin C yang pastinya meningkatkan antibodi dan juga menghasilkan kolagen secara semulajadi

Tiada masalah SEMBELIT...Amalkan Ostematrix, pergh memang lancar, tak perlu nak teran teran

Susu ibu banyak...kombinasi set ini pastinya dapat membantu dalam penghasilan susu yang berkualiti

Anak tidak merenget dan kerap bangun malam kerana susu ibu cukup utk anak. InsyaAllah anak cepat kenyang dengan kualiti dan kuantiti susu badan yang mencukupi dan terbaik untuk simanja anda.

Berat badan cepat kembali normal...Ini yang paling disukai ibu-ibu muda, berat kembali normal, malah ada yang lebih kurus dari sebelum hamil. Siapa tak suka kan.

Jika anda berminat nak tahu detail mengenai set berpantang ini,bolehlah hubungi saya:

Pn. Zainah Mukhtar (1137968)
Sms/wassap : 019-2598492








DISCLAIMER:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...