Skip to main content

Luka bersalin cepat sembuh dengan bantuan vivix

Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Kali ni saya nak kongsikan satu lagi testimoni vivix dengan anda semua. Testimoni kali ni sangat best sebab ini adalah testimoni daripada seorang ibu yang bersalin secara pembedahan dan mengambil vivix sebagai ikhtiar untuk membantu menyembuhkan luka pembedahan beliau. Tak sampai seminggu luka dah sembuh cantik punyerrr... Nak tahu bagaimana beliau boleh sembuh dengan VIVIX SHAKLEE ni? Jom tonton video klip ni





Nak Luka Pantang Cepat Sangat Sembuh, Walaupun Caesar? from iReach HD on Vimeo.


Luka bersalin secara pembedahan memang memerlukan penjagaan yang lebih rapi berbanding bersalin secara normal. Pergerakan semua agak terbatas, kalau tak cukup tenaga memang baring je kerjanya. Ibu-ibu dalam pantang sangat memerlukan zat dan nutrisi yang lebih banyak dan berkualiti serta selamat untuk cepat sembuh dari luka dan kekal cergas agar dapat menguruskan diri dan bayi baru lahir. Juga untuk mengelakkan kejadian kemurungan atau meroyan kepada ibu. 

Saya juga cadangkan kepada bakal-bakal ibu yang akan melahirkan tak lama lagi agar mendapatkan SET BERPANTANG SHAKLEE dan juga VIVIX SHAKLEE untuk digunakan semasa dalam pantang nanti. Set berpantang dan vivix ini sesuai diguna oleh ibu-ibu yang melahirkan secara normal ataupun secara pembedahan. Dah mula beli sikit-sikit mulai sekarang. Bulan ni ada promo SR VITA C PLUS dan juga OMEGA GUARD juga tak lupa promo hebat VIVIX SHAKLEE.


Beli vivix secara online ESELL VIVIX ...beli yang twin packs lebih jimat ok

DISCLAIMER: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. 

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya 

Puan Zainah Mukhtar
 No ID : 1137968 
Sms / WhatsApp: 019-2598492 
 FB Page: zaizamrich vitashop 















Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...