Skip to main content

Nak beli dengan harga murah tapi kualiti no kompromi...

Ramai kan yang nak beli mesti nak harga murah dan nak barang atau produk berkualiti tinggi.Boleh bayangkan tak? Kata orang kalau barang berkualiti harganya pun tinggi la...setanding kualiti,ya idok?Mana nak dapat???

Tapi kan,produk berkualiti tinggi macam suplemen Shaklee memang berbaloi-baloi dengan harganya.Memang mampu milik.Contohnya SR Vitamin C Plus,harganya baru RM 98.05 ada 180 biji dan makan hanya sebiji sehari...tahan sehingga 6 bulannn...fuyoooo lamanya nak boleh habis setahun perlukan 2 botol je.Jimat kan,memang harga mampu milik,kualiti memang dan dijamin Selamat dan Semulajadi.Produk ada research dan sebagainya.

Lagi best bulan ni SR Vitamin C Plus ni ada promosi.Beli 7 botol pada harga 6 botol atau beli 2 dapat 5% diskaun..walaweiii syoknyerrr


Bukan saja vitamin C ada harga promo,Vitamin E pun ada harga promo.Kedua-dua vitamin ni memang kegemaran ramai kaum wanita yang mementingkan atau menjaga kecantikan tubuh badan secara luaran dan dalamann.

Jadi kalau anda nak harga murah dan produk berkualiti tinggi pilihlah jenama Shaklee pasti anda akan berpuashati.

Jika ada sebarang pertanyaan berkaitan produk atau nak membuat tempahan produk sila hubungi saya Pn. Zainah Mukhtar (019-2598492), Pengedar Shaklee pilihan ramai. Saya boleh membuat penghantaran secara terus atau pos melalui Poslaju atau perkhidmatan bas ekspress ke seluruh Malaysia.




Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...