Skip to main content

Vivix Shaklee suplemen terbaik di dunia


Tahu tak yang Vivix merupakan suplemen TERBAIK! Ini bukan overclaim ye, dah terbukti tengok sini landmarkstudy.com


Produk di paten hanya di Shaklee



Kenapa Vivix yang terbaik? Antaranya kerana....

  •  Suplemen antioksidan resveratrol pertama di dunia dan menjalani banyak kajian saintifik. Sampai sekarang pun saintis masih kaji apa lagi khasiat Vivix dan resveratrol ni.
  • Bertindak sampai ke sel paling kecil badan manusia iaitu DNA.
  • Suplemen antipenuaan yang terbaik, berkesan dan terbukti secara klinikal, bukan sekadar testimoni dan cakap-cakap je.
  • Eksklusif di Shaklee je. Produk patent, memang takkan jumpa tempat lain.
  •  ORAC Test (Oxigen Radical Absorbance Capacity) menunjukkan Vivix mempunyai nilai bacaan paling tinggi berbanding produk minuman botani yang ada di pasaran.
  •  Manfaat menyeluruh untuk maintain sihat dan juga hingga ke penyakit kronik.
  • Bertindak sebagai anti-penuaan, anti-oksidan, anti-kanser, anti-virus, anti-bakteria, anti-radang, anti-mikrobial dan lain-lain.
Lebih banyak info dan testimoni vivix di Segalanya Vivix

Oh ya, jika korang berhajat nak beli vivix, sekarang masa yang sangat sesuai. Sebab sekarang tengah ada promosi jika beli 2 botol vivix korang akan dapat sebotol Alfalafa L secara percuma selain percuma kos pos, bonus tunai pada 15hb depan dan yang paling best yuran ahli percuma!

Promonis bulan oktober 2016 sahaja


Jadi jangan tunggu lama-lama, nanti kan terlepas promosi ni. Tawaran promosi sah sehingga 31hb oktober 2016 sahaja ya. Cepat hubungi saya untuk dapatkannya.



Saya pilih yang terbukti dan dijamin 100% SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI.

Anda pun mahu yang selamat dan berkesan? jangan malu-malu untuk hubungi saya. Saya akan consult vitamin yang sesuai untuk anda bersesuaian dengan masalah anda. Setiap orang tidak sama masalah mereka dan keperluan vitamin juga pastinya berbeza.


Puan Zainah Mukhtar
No ID : 1137968
Sms / WhatsApp: 019-259 8492
Follow IG : harihari_vitamin
Pengedar Sah Shaklee di Bintulu, Sarawak.
COD Bintulu, Niah & Bekenu
POSLAJU seluruh MALAYSIA





Comments

  1. pesanan; nak tahu berapa harga vivix shaklee sebotol dan cara pemgambilannya. masih ada stokkah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...