Skip to main content

Cara nak join ahli shaklee...

Assalamualaikum dan salam ceria semua!

Kali ni saya nak bebel mengenai persoalan macam mana nak join ahli shaklee dan apa kelebihan join ahli serta sebab musabab kenapa anda kena pilih Shaklee...
Joomm....


KELEBIHAN JOIN AHLI

1.Kita akan dpt beli brg dgn harga ahli
2. Dapat untung runcit dlm 20% dari harga ahli
3. Setiap pembelian kita akan dpt UV so UV tu akan jd bonus kita…Uv ni kita kumpul dari awal bln sampai akhir bulan..contohnya bulan jun ni 1 jun hingga 30 jun Uv kita akan dikumpulkn dan akan dpt bonus pada 15 Julai nnt.
4. Akan layak join group rahsia dan mendptkan bimbingan dan segala cara diajar dan dikongsi dlm group ni..kira ni support group lah.
5. Shaklee jgk menawarkan pakej percutian dlm negara n luar negara serta pakej umrah 5 bintang utk dptkan ni kita kena ckpkan point yg ditetapkan dlm masa setahun.
6. Shaklee jugak menyediakan “Bonus Car”, bonus kereta ini shaklee bukan bagi kereta tp shaklee bg duit bonus ketara ni tiada max tiada had byk kita usaha byk kita dpt. Duit yg kita dpt utk “Bonus Car” ikut kita nk buat apa nk bayar kereta or nk beli apa2 ikut suka kita.





16 SEBAB KENAPA ANDA HARUS MEMILIH JOIN SHAKLEE?


1. Produk yg bagus, berasaskan bahan semulajadi dan melalui kajian terperinci & ujian yg ketat. yg paling penting disahkan halal.

2. Syarikat yg mempunyai kredibiliti dan integriti yang tinggi. Sudah lebih daripada 50 tahun di dunia. Dah established.

3. Sistem yg adil & terbukti... yg paling penting patuh syariah.

4. Shaklee bayar bonus yg tinggi pd pengedarnya. Banyak sangat benefit selain cash bonus, ada car bonus & mcm2 insentif. Satu peluang yg sangat besar.

5. Bisnes yg boleh diwariskan pada anak-anak.

6. Income yg tidak terhad. Boleh jadi passive income dan pelan untuk persaraan.

7. Bisnes produk kecantikan & kesihatan adalah antara bisnes yg terbaik. Industri yg bernilai billion dollar, termasuk di Malaysia.

8. Tidak perlukan modal. Tak perlu buat pinjaman bank dan tak perlu berhutang dengan sesiapa.

9. Boleh dilakukan 100% dari rumah, tak perlu keluar jumpa orang.

10. Tak perlukan premis perniagaan. Kan mahal nak sewa kedai.

11. Tak perlu simpan stok yg banyak. Tak ada stok langsung pun boleh.

12. Hampir tiada risiko rugi, barang rosak, tak laku dsb...jika ada yang nak beli,mereka bayar dahulu pada kita,baru kita order barang dengan HQ shaklee,then HQ yang akan poskan barang kepada pelanggan kita.Kita hanya perlu follow up dengan pelanggan sahaja selepas itu.

13. Kalis recession (kalis kemelesetan ekonomi), insya Allah. Maksudnya dlm keadaan ekonomi bagus atau tidak, orang tetap akan beli. Orang tetap perlukan suplemen & produk kesihatan.

14. Peluang perniagaan online yg sangat besar, sepertimana kajian oleh SKMM & Paypal berkenaan peningkatan pembeli online & nilai yg dibelanjakan secara online meningkat sehingga berbillion ringgit. Shaklee boleh dibuat 100% secara online.Ramai pun yang dah berjaya dengan menjalankan secara 100% online ni.

15. Ramai yg dah berjaya mendapat income sehingga 6 angka sebulan. Dengan ilmu, mentor, sistem, strategi dan jalan yg dah tersedia, SEMUA ORANG BOLEH.

16. Shaklee menyumbang kepada kepimpinan alam sekitar sejak 5 dekad yg lalu. Syarikat pertama di dunia yg memperolehi pensijilan "Climate neutral". Kita sokong Shaklee, kita turut menjaga alam sekitar kerana produk2 Shaklee adalah MESRA ALAM.


Dah bebel panjang lebar ni,mesti anda nak tahu berapa yuran ahli kan...yuran ahli sekali je seumur hidup bukan kena renew tiap2 tahun ya.

Ok, langkah mudah nak jadi ahli bila dah pilih upline anda:

1) Penyertaan sama ada, pembayaran RM65 bagi keahlian seumur hidup.
RM 75 (termasuk kos pos RM 10 member kit untuk Semenanjung)
RM 85 (termasuk kos pos RM 20 member kit untuk Sabah/Sarawak)

  • Atau Keahlian percuma dengan pembelian barang bernilai 200uv iaitu bersamaan lebih kurang RM680.

2) Selepas buat pembayaran. Bagi maklumat anda kepada saya yang akan mendaftarkan anda secara online. Maklumat yang diperlukan adalah
  • Nama
  • No Kad Pengenalan
  • No Telefon
  • Alamat 
  • Emel 
  • No akaun bank (sekiranya anda layak mendapat bonus, bonus akan masuk ke dalam akaun ini)
3) Selepas pendaftaran anda akan dapat Id no. Dan boleh dah masa ni nak login sistem Shaklee di www.shaklee2u.com.my. Di laman ini anda boleh buat pembelian secara online, boleh daftar ahli dan boleh lihat bonus online.

4) Kalau daftar dengan saya, SPECIALnya lepas je daftar akan dimasukkan ke GROUP RAHSIA OH MY SHAKLEE dan An-Najah Group wowwww... nak tahu betapa hebatnya group kami. Kena la daftar dengan saya.

Apa tunggu lagi?
Hubungi saya sekarang juga!

Zainah Mukhtar
 (pengedar sah shaklee Bintulu)
SMS/Wassap : 019-2598492






Comments

Popular posts from this blog

Vivix buatkan kitaran haid kembali normal dan cyst mengecut

Wanita dan masalah haid tidak dapat dipisahkan. Wanita yang mengalamai kedatangan haid secara normal setiapa bulan adalah sangat beruntung dan dikategorikan sebagai wanita normal. Namun, ada juga wanita-wanita di luar sana yang mengalami kedatangan haid yang tidak normal atau tidak teratur. Keadaan seperti ini boleh mengundang pelbagai masalah kesihatan dan juga masalah kesuburan dan peluang untuk mendapat cahayamata bagi sesetengahnya. Tahukah anda yang pengambilan suplemen vivix dapat membantu anda yang mengalami masalah kedatangan haid yang tidak teratur ni. Saya suka nak kongsikan pengalaman seorang rakan saya yang mengalami masalah haid tidak teratur yang telah mencuba vivix sebagai ikhtiar beliau. Baca artikel asal di Supermomshakleestory [ MASALAH HAID TIDAK TERATUR HILANG DENGAN VITAMIN SHAKLEE ] . Assalamualaikum. Nama saya Rozila bt Ramli,berumur 32 tahun & saya adalah pengguna tegar produk Shaklee. Bermacam-macam produk Shaklee

SERIMUKA PANDAN

Serimuka Pandan Kuih talam serimuka pandan yang sedap ni resepi daripada Chef Asma.Saya panjangkan pula di sini. Saya memang pengemar kuih talam serimuka ni,anak-anak pun suka,lagi la bersemangat nak buat. Potong kecil2 senang nak makan. Resepi Talam Seri Muka Sumber: Chef Asma Dr Dapur: Damai Qalbu (Loyang 10x10x2") Bahan Lapisan Bawah: 500 gm beras pulut 250ml santan pekat (asal 300ml) 250 ml air (asal 300 ml) 1 1/2 sudu teh garam halus (asal 2 sudu besar) Cara: 1.Rendamkan pulut sekurang-kurangnya 4 jam.(pulut susu rendam 1 jam) 2.Basuh bersih dan toskan sehingga air kering. 3.Masukkan dalam loyang yang tidak berlubang dan kemudian masukkan santan pekat, air dan garam.Kacau rata dan kemudian kukus selama 30 minit. 4.Apabila pulut sudah masak, angkat dan gaul sehingga sebati. 5.Masukkan dalam loyang dan tekan padat. 6.Sapukan sedikit bancuhan lapisan atas.(adunan pandan) Bahan Lapisan Atas: Bahan A 250 gm gula kastor/

Set Kencing Tak Lawas Shaklee pilihan bijak!

Kencing Tak Lawas Kencing tidak lawas atau  dikenali sebagai Inkontinens Urinari (UI- urinary incontinence). Ia adalah dianggap normal bagi sesetengah orang oleh kerana mereka beranggapan ini bukanlah merupakan suatu penyakit. Memang benar, ia bukanlah suatu penyakit, tetapi ia merupakan tanda-tanda awal kepada suatu penyakit jika dibiarkan berlanjutan dan akan terus mengganggu gugat kesihatan dan kehidupan seseorang di kemudian hari nanti. H akikatnya sesiapa saja pernah mengalami pengalaman ini sekurang-kurangnya sekali seumur hidup tidak kira berapa pun usia mereka. Tanda-tanda penyakit kencing tak lawas Sakit di kemaluan bila hendak buang air kecil. Kerap terasa nak kencing tapi rasa tak puas kencing Air kencing terasa panas dan berasa pedih bila keluar Tak dapat tahan kencing. Tapi bila dah kencing rasa nak kencing lagi. Kesan daripada penyakit kencing tak lawas 1. Sakit di kemaluan bila hendak buang air kecil. 2. Kerap terasa nak kencing tapi rasa tak puas kencin