Skip to main content

Join ahli Shaklee....camno??



BERMINAT NAK JOIN AHLI

Ramai yang bertanya bagaimanakah cara untuk menjadi ahli?

Dan apakah faedahnya menjadi ahli nanti? 

Jika anda adalah customer saya
atau pun siapa-siapa sahaja yang mahu MENJANA PENDAPATAN 4-5-6 ANGKA
melalui Shaklee,di sini saya paparkan cara-caranya.

✔✔Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration yuran
sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam
lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu
menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi
sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 1137968
sebagai sponsor/upline.

✔✔Yuran keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk
ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda
mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya.
Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di
branch). ~untuk Semenanjung, jika Sabah/ Sarawak RM85~

✔✔ Maintain Poin dan Keahlian
Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee Sekiranya cuma nak makan
sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan
perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan
maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan
saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

✔✔Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian? Benar, tak perlu maintain point atau wajib membuat ada pembelian.

✔✔Apa kelebihan menjadi ahli?
1.Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
 2.Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.
3.Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan FREE Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).

✔✔Apakah kelebihan mendaftar dengan SAYA?
1.Jika anda berminat mahu menjana PENDAPATAN sehingga 5 ANGKA, anda
akan diberi access kedalam GRUP SECRET FB kami.Hanya ahli sahaja yang
dibenarkan masuk.
2.Anda akan diajar dari A-Z bagaimana untuk memulakan bisnes Shaklee.
3.Anda akan belajar cara marketing online, rahsia menjana 4-5 angka,
info dan konsultasi produk,cara mengendalikan blog dan juga fb dan
banyak lagi.




fast action fast result

Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...