Skip to main content

Promosi Vivix Shaklee Ogos 2018

Bulan ni special sangat sebab Shaklee ada buat promosi vivix!

Bagi pengamal vivix semestinya masa ni adalah yang ditunggu-tunggu mereka untuk dapatkan vivix dengan harga murah giler-giler.

Banyak manfaat vivix ni tau.Nak tahu baca info vivix bawah sini


VIVIX shaklee 
============
.
Adalah penawar TERBAIK bagi mereka yg mengalami penyakit kronik seperti :
✏Diabetes
✏Buah pinggang
✏Darah tinggi/rendah
✏Gout
✏Perokok tegar
✏Sakit jantung
✏Stroke
✏Kolestrol Tinggi
✏Kanser
✏Penapis buah pinggang bocor
✏Tyroid
✏Fybroid
✏Cyst
✏Parkinson
✏Bell palsy
✏Slip disc
.
4 Ramuan Utama Vivix adalah:-
.
🌿Muscadine Grape
🌿Purple Carrot
🌿Elderberry
🌿Polygonum Cuspidatum
.
Muscadine Grape
___________________
🍇ramuan anti penuaan
🍇ramuan menghentikan kimia penyebab kanser .
.
Purple Carrot
________________
🌵sumber terbaik Vitamin A
🌵sumber anti oksidan yang sangat tingi
🌵kurangkan risiko sakit jantung
.
Elderlyberry
______________
🌳 ubati simptom flu, influenza B, asma, batuk
🌳kuatkan sistem imun dan melawan diabetes
🌳rendahkan kolestrol
🌳elak penyakit jantung, strok
🌳boleh kurangkan stress
🌳baiki penglihatan
🌳baiki penghadaman
.
Polygonum Cuspidatum
_________________________
🍀 anti penuaan
🍀 rendahkan kolestrol
🍀 rendahkan tekanan darah
🍀 tingkatkan prestasi atlet
🍀 kurangkan berat badan
.




Vivix shaklee mampu untuk
.
👑Menggalakkan rangsangan PENUAAN YANG SIHAT
.
👑Membantu menghalang KANSER
.
👑Mengurangkan risiko SAKIT JANTUNG
.
👑Mengurangkan komplikasi pesakit DIABETES
.
👑Menyokong kesihatan SENDI
.
👑Mengurangkan insiden bg penyakit ALZHEIMER
.
👑Membantu dalam MENGURANGKAN BERAT BADAN
.
👑Meningkatkan sistem IMUN
.
👑Meningkatkan kesihatan MATA
.
👑Menyokong kesihatan keseluruhan
.
BONUS bagi mereka yg mengamalkan VIVIX = Mereka kelihatan lebih berseri,bertenaga & awet muda !
.



10 Kebaikan VIVIX

1) Menggalak penuaan yang sihat – awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser daripada menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
7) Membantu dalam proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan
.


 Vivix mampu tembusi hingga keperingkat sel DNA.
.
Badan kita, terdiri dari berbillion2 sel yang membina tissue, kemudian membina otot dan organ. Begitu juga dengan darah, terbina dari berbillion sel darah merah, sel darah putih, dan sebagainya.
.
Sel sel yang rosak dan abnormal jika tidak dirawat dan dibaiki akan menyebabkan ia merebak dan menjadi semakin teruk. Ini lah yang mengakibatkan penyakit-penyakit kronik seperti pelbagai jenis kanser, kerosakan buah pinggang, jantung dan lain lain lagi.
.
4 cara vivix bertindak dengan sel DNA
🍇Melindungi Sel
🍇Membaiki Sel
🍇Tingkatkan prestasi sel
🍇Memberikan tenaga kepada sel


Nak tahu lebih lanjut mengenai vivix si tonik ajaib ni boleh contact zai atau follow ig zaivitamin juga fb Zainah Mukhtar


Your Trusted SID

ZAINAH MUKHTAR

www.wasap.my/60192598492

Since April 2014



Comments

Popular posts from this blog

Sijil Halal Shaklee 2017

Nak makan atau nak guna sesuatu produk selalunya kita akan tanya ada sijil halal tak? Keselamatan dan keberkesanan produk dah jadi no 2 atau 3.  Betapa sangat dipentingkan kehalalan sesuatu produk. Sama jugak la vitamin shaklee ni pun kerap sangat orang tanya ada halal ke tidak, sebab ianya produk dari luarnegara. Ini kak zai kongsikan sijil halal shaklee yang dikeluarkan oleh pihak JAKIM sendiri. Sijil halal ni akan diperbaharui setiap tahun. Jadi usah ragu-ragu untuk guna pakai produk keluaran shaklee ya semua. Untuk lebih yakin boleh ke web HALAL MALAYSIA ni ya. Baca sendiri dan bertanya pada pihak yang sepatutnya bukan percaya pada cakap-cakap orang yang memgatakan produk shaklee ni takde halal dari Malaysia sebab ianya produk luarnegara bagai ya. Bukan hanya ada sijil halal yang patut dititikberatkan, keselamatan,keberkesanan dan jaminan dari syarikat juga wajar dititikberatkan sebelum menggunakan sesuatu produk. Dapatkan juga maklumat mengenai kajian dan ujian klinikal terhad...

Boleh pilih doktor wanita masa nak bersalin....menarik ni...

Assalamualaikum... Malam ni saya nak kongsi sedikit la dengan pembaca blog saya mengenai pemilihan doktor wanita masa nak melahirkan atau bersalin...boleh pilih ke?wow bestnyer.. Artikel di bawah ni saya petik daripada blog Dr Harlina sini . Boleh ke ibu-ibu yang bakal melahirkan memilih hanya doktor wanita sahaja yang akan menyambut kelahiran bayi mereka.  (kredit pic to Mr Google) Jom baca.... Dr Har akan menghurai pandangan mengikut corak soal dan jawab. Soalan (1) : Boleh tak pesakit meminta hanya doktor dan perawat perempuan sahaja yang dibolehkan membuat pemeriksaan organ reproduksi seperti VE (vaginal examination), buat calitan Pap dan semasa melahirkan kandungan? Jawapan (1) Tentu sekali boleh. Ini berpandukan prinsip etika perubatan : prinsip autonomi atau prinsip kebebasan pesakit sama ada bersetuju atau tidak mendapatkan rawatan, disamping memilih siapa yang merawat. Di Fakulti Perubatan UKM, melalui modul Perkembangan Kendiri dan Prof...

Macam mana nak hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pengunjung blog Zai. Kali ni saya nak share satu testimoni baik punyer. Testimoni daripada suami Zai sendiri. Tahun lepas suami kena chicken pox di usia 43 tahun ok. Boleh bayangkan tak macam mana teruknya. Ramai yang kata kalau kena chicken pox masa dewasa teruk sangat dan terbukti teruk ( merujuk kepada kes suami Zai la). Satu badan dari kepala hingga hujung kaki semua naik biji chicken pox tu. Terlantar 3 hari tak bermaya tanpa makan ok. Parut hitam Jom baca sendiri pengalaman suami Zai ni macam mana dia hilangkan parut chicken pox dengan cepat, parut yang tumbuh melata di seluruh badan beliau...hihiii. Assalamualaikum , nama saya Zamri Rosli. Saya merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak. Saya nak berkongsi pengalaman saya menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada tahun lepas. Pada 12 Oktober 2015 merupakan hari pertama saya dijangkiti virus chicken pox. Se...